تشکیل ۴پرونده بزرگ تخلف شکر

معاون بازرسی سازمان حمایت از استقرار شبانه‌روزی بازرسان در کارخانه‌های قند وشکر خبرداد و گفت: قیمت شکر درب کارخانه 1300 تومان است و با بیشتر از آن برخورد می‌شود و در این راستا 4 پرونده برای افراد شاخص تشکیل و به تعزیرات ارسال شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تسنیم، پس از اینکه افزایش قیمت گوشت و مرغ رخ داد، مسئله روغن و شکر و نان نیز مطرح شد و به نظر می‌رسد در حال حاضر زمزمه افزایش قیمت شکر بیشتر به گوش می‌رسد و دلیل آن نیز حذف احتمالی ارز مرجع آن برای واردات است. قیمت نان نیز که مسئله گرانی آن مطرح شد به دلیل افزایش نرخ خرید تضمینی گندم بود و به گفته یکی از مسئولان اگر نرخ تضمینی گندم افزایش پیدا کند که قطعا چنین است، قیمت نان نیز به تناسب گران می‌شود.

بر اساس این گزارش، مسئله شکر بیش از دو کالای دیگر در حال حاضر در بین مردم مطرح است. بر این اساس مجتبی فراهانی معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت در این خصوص اظهار داشت: با توجه به چیزی که به سازمان حمایت اعلام شده قیمت شکر درب کارخانه هر کیلو 1300 تومان است و در صورتی که با نرخی بیش از این فروخته شود کارخانه‌ها  بدانند که به شدت برخورد خواهیم کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

19  +    =  23