تمدید مهلت تکمیل مدارک سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمان

مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه از تمدید فرصت تکمیل مدارک سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی تا اواسط اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک غلامرضا بستان منش در گفت‌وگو با فارس  با اشاره به بحث سهام عدالت کارگران اظهار داشت: برنامه داریم که برای سهام ترجیحی و نیز سهام عدالت بیشتری به کارگران واگذار شود.

وی ادامه داد: چگونگی واگذاری سهام عدالت برای کارگران فصلی و ساختمانی از سوی سازمان خصوصی سازی مشخص شده است.

مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه مسئولان به دنبال توزیع سهام عدالت میان تمامی قشر کارگر هستند، گفت: طرح و برنامه‌های این موضوع به مسئولان ارائه شده و مسائل مربوطه آن را پیگیری می شود.

بستان منش بیان داشت: وزارت تعاون کار و رفاه در بحث سهام عدالت به عنوان معرفی کننده قشر کارگر محسوب می‌شود و مسئول واگذاری سازمان خصوصی سازی است.

به گفته وی، در صورتی که دو دهک به جامعه آماری اضافه شود تمامی کارگران می توانند از این سهام برخوردار شوند.

مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر که ثبت نام باقی مانده کارگران فصلی و ساختمانی برای دریافت سهام عدالت تمدید شده است، بیان داشت: تا اواسط اردیبهشت افرادی که ثبت نام اولیه را انجام داده اما مدارک لازم را نیاورده‌اند، می‌توانند در این مدت مدارک خود را تکمیل کنند.

این مقام مسئول، عنوان کرد: برخی کارگران فصلی و ساختمانی مدارک خود را تکمیل نکرده و باید در این راستا اقدام کنند.

بستان منش با بیان اینکه درخواست واگذاری سهام عدالت برای همه کارگران از سوی وزارت تعاون،‌کار و رفاه به وزارت اقتصاد و دارایی ارائه شده است،‌ تصریح کرد: امکان واگذاری از سوی سازمان خصوصی سازی باید اعلام شود و وزارتخانه این آمادگی را دارد که از کارگران ثبت نام کنند.

وی افزود: 2.3 میلیون کارگر فصلی و ساختمانی باید مشخص شود که چه میزان از سهام عدالت را به خود اختصاص می دهند تا در صورت مازاد بودن سهام به کارگران باقی مانده پرداخت شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. مرتضی اسماعیلی می گوید

    بابت بیمه

ارسال یک پاسخ

  −  5  =  4