برگزاری مراسم پاسداشت زن در بانک ملی

با حضور محمدرضا حسین‌زاده عضو هیأت مدیره و تنی چند از روسای ادارات کل و همچنین جمع زیادی از بانوان شاغل، جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن در ادارات مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک عضو هیأت مدیره در این مراسم با اشاره به شخصیت والای حضرت فاطمه (س)، ایشان را جلوه‌ای از نور الهی دانست و گفت: اخلاق، رفتار و شیوه زندگانی شخصی و اجتماعی ایشان، بهترین الگو برای تمامی انسان‌ها بویژه بانوان است و بسیار شایسته است که در مراسم و مناسبت‌های مختلف از شخصیت والای ایشان تقدیر شود.

حسین‌زاده در ادامه اظهار داشت: در سال گذشته، بانک دستاوردهای خاص بسیاری داشت که بعضی از آنها در طول تاریخ بانک بی‌نظیر بوده و برای اولین بار به آن دست‌ یافته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه تمامی این دستاوردها و موفقیت‌ها نتیجه تلاش تمامی کارکنان بانک بوده است، افزود: رشد منابع بانک، 4 تا 5 درصد بیش از رشد نقدینگی کشور بود و این امر جز با تلاش و همت کارکنان حاصل نمی‌شد. در این راستا بانوان نیز سهم ویژه‌ای در این خصوص داشته و با حضور فعال در تیم‌های کاری مربوطه نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

عضو هیأت مدیره با اشاره به نظر مثبت مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره برای ارتقای شغلی همکاران زن بیان داشت: استفاده از تمامی ظرفیت و توانمندی کارکنان زن در جهت ارتقای شغلی و واگذاری مسئولیت‌های ویژه در امور بانک مد نظر قرار می‌گیرد و امیدواریم در آینده، بیش از پیش از خدمات بانوان در بانک استفاده کنیم.

در ادامه مراسم دکتر کریمی نیا روانشناس و مدرس دانشگاه در خصوص تکنیک‌های برتر زندگی و راهکارهای زندگی موفق سخنانی ایراد کرد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

58  −  52  =