هم کدسازی شماره‌های تلفن ثابت در سراسر کشور اجرا می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات و نقش آن در کاهش هزینه‌ها از هم کدسازی شماره‌های تلفن مشترکین ثابت در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تسنیم، محمد حسن نامی که در چهارمین دور سفر استانی هیات دولت به استان گیلان سخن می گفت اظهار داشت: در این دوره از سفرهای استانی به دنبال تصویب مصوبات جدید نیستیم بلکه درصدد تسریع در انجام مصوباتی هستیم که در دور ه‌های قبل مصوب شده است.

وی ادامه داد: دولت دهم تلاش دارد در ماه‌های پایانی این مصوبات را به انجام برساند.

او همچنین از هم کدسازی شماره‌های تلفن مشترکین ثابت در سراسر کشور خبر داد و گفت: کدهای مشترکین تلفن ثابت در استان گیلان هم کدسازی شده و از این جمله می‌توان به هم کدسازی تلفن‌های شهرهای لوشان و منجیل اشاره کرد.

وی ارائه خدمات بهتر به مشترکین تلفن ثابت و تبدیل تعرفه بین شهری با مرکز استان به تعرفه شهری، تسریع دسترسی به شبکه‌های اینترنت و امکان استفاده همه مردم از خدمات مذکور، کاهش هزینه‌ها و تأثیر مثبت اقتصادی برای مردم گیلان خصوصاً شهرهای کوچک را از مزایای ارزشمند این طرح دانست.

وزیر ارتباطات که در جلسه‌ای با حضور مسوولان شهر آستانه اشرفیه سخن می‌گفت، افزود: باید برای ارائه خدمات ارتباطی به مناطق محروم بیشتر تلاش کنیم.

وی ادامه داد: حدود 10 هزار و 650 روستا در کشور داریم که عموم آن‌ها زیر بیست خانوار جمعیت دارند اما از طریق ارتباطات بی‌سیم، خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات به درون روستاها آمده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

84  ⁄    =  14