تمام رانندگان تاکسی تحت پوشش بیمه عمر و حوادث قرار گرفته اند

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در خصوص اجرای طرح بشارت گفت: تمام راننده های تاکسی تحت پوشش بیمه عمر و حوادث قرار گرفته اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهندس میثم مظفر اظهار کرد: در طرح بشارت تلاش کردیم تا از ظرفیت شرکت های خصوص استفاده کنیم تا زمینه ارایه سریع تر و راحت تر خدمات رفاهی به رانندگان تاکسی فراهم شود.
 
وی ادامه داد: نهایتا سامانه ای تحت عنوان سامانه بشارت شکل گرفت که راننده ها برای بهره مند شدن از هر یک از تسهیلات و امکانات در نظر گرفته شده باید به این سامانه مراجعه کنند.
 
مظفر تصریح کرد: بیمه عمر و حوادث، بیمه تکمیلی راننده ها و خانواده تاکسیرانان، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه خودرو، استفاده از خدمات ورزشی، مراسم ازدواج  ، فرهنگسراها و مهدکودک ها و خدمات درمانی شهر سالم از جمله خدماتی است که در طرح بشارت برای راننده های تاکسی و خانواده هایشان پیش بینی شده است.
 
وی گفت: براساس این طرح تاکنون 77 هزار و 949 راننده تاکسی بیمه تکمیلی شده اند و 4 هزار و 268 خانواده از خانواده تاکسیرانان نیز تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفته اند.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: همچنین خوشبختانه تمام راننده های تاکسی تحت پوشش بیمه عمر و حوادث قرار گرفته اند و 2 هزار و 500 راننده نیز از تسهیلات و تخفیفات بیمه بدنه استفاده کرده اند.
 
وی ادامه داد: در تلاشیم تا در این طرح تسهیلاتی هم برای خدمات تعمیرگاهی ارایه دهیم تا راننده های تاکسی برای تعمیر خودروهای خود با مشکلات کمتری مواجه باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  +    =  62