تساوي پرسپوليس وسپاهان دروقت‌هاي قانوني

ديدار تيم هاي پرسپوليس و سپاهان در فينال جام حذفي در وقت قانوني با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.دیدار فینال جام حذفی بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از ساعت 18 امروز در حضور حدود 100 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس تهران و سپاهان اصفهان از ساعت 18 امروز (يکشنبه) در ديدار فينال جام حذفي به مصاف هم رفتند و اين بازي در پايان وقت قانوني با گل هاي کريم انصاري فرد در دقيقه24 براي پرسپوليس و جواهير سوکاي در دقيقه59 براي سپاهان مساوي شد.

دو تيم در دقايق آغازين بازي به محک زدن يکديگر پرداخته و حملات نصفه و نيمه‌اي را روي دروازه هم ترتيب دادند. بعد از گذشت يک ربع از بازي اشتباه نيلسون در دفع توپ نزديک بود کار دست پرسپوليسي‌ها بدهد اما بعد از آن ضد حمله شاگردان گل‌محمدي اولين صحنه خطرناک بازي را رقم زد. کريم انصاري فرد در اين صحنه توپ را از پشت محوطه جريمه با فاصله نزديک از دروازه به بيرون فرستاد.

توپ در ادامه بازي بيشتر در ميانه‌هاي ميدان در جريان بود تا اينکه پاس غلامرضا رضايي با سر کريم انصاري فرد را در دقيقه 24 صاحب موقعيت کرد و مهاجم پرسپوليس با عبور از دو مدافع سپاهان و زدن ضربه‌ي زميني و فني، توپ را در گوشه دروازه حريف جا داد.

شاگردان گل‌محمدي بعد از پيش افتادن از سپاهان عقب کشيدند.

در دقيقه 30 و در حالي که کلاه‌کج در محوطه جريمه پرسپوليس روي زمين افتاده بود سپاهاني‌ها به حمله خود ادامه دادند که اين امر اعتراض شديد بازيکنان و تماشاگران پرسپوليس را به همراه داشت.

دو تيم در دقايق پاياني نيمه اول نيز به حملات خود ادامه دادند اما اين نيمه با برتري شاگردان گل‌محمدي به پايان رسيد.

سپاهان با آغاز نيمه دوم براي جبران گل خورده در نيمه نخست به زمين آمده بود و اولين حمله خطرناک اين نيمه را هم جواهير سوکاي در دقيقه 55 به وجود آورد. اين بازيکن در حالي که در فاصله 2 متري دروازه قرار داشت توپ را با فاصله ميليمتري به بيرون فرستاد. اما اين بازيکن 4 دقيقه بعد جبران کرد و روي اشتباه فاحش حسين ماهيني در پاس به عقب از زاويه بسته توپ را وارد دروازه پرسپوليس کرد تا بازي به تساوي کشيده شود.

سرخ‌پوشان که بعد از دريافت گل تساوي هنوز در شوک بودند دو دقيقه بعد دروازه‌شان توسط نويدکيا تهديد شد اما اين توپ هم با فاصله بسيار کم از کنار دروازه نيلسون به بيرون رفت. تيم گل محمدي که در دقايق پاياني نيمه دوم کاملا در لاک دفاعي فرو رفته بود با تعويض هاي تدافعي به فکر به اتمام رساندن نيمه با همان نتيجه تساوي بود.

حملات متداوم دو تيم در دقايق پاياني هم ادامه يافت اما توپي از خط دروازه ها عبور نکرد و تيم ها با همان نتيجه تساوي يک بر يک براي دو نيمه اضافه به استراحت رفتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  25  =  32