تشریح وظیفه اصلی سپاه در انتخابات

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: فراهم سازی بستر امن و آرام برای حضور گسترده ملت ایران در حماسه انتخابات ریاست جمهوری آتی از وظایف اصلی سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در سال جاری است.

به گزارش سپاه نیوز، سردار رمضان شریف، مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی در حاشیه یادواره 73 شهید محله مصطفی خمینی رفسنجان با اشاره به ماموریت‌های محوله به سپاه در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: مهم‌ترین ماموریت سپاه، حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

وی ادامه داد: سپاه متناسب با نوع تهدیدات دشمنان انقلاب و نظام اسلامی در تمامی عرصه‌ها آمادگی دفاع و مقابله با ان تهدیدات را دارد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با تاکید بر قدرت بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی برابر توطئه‌ها و اهداف شوم دشمنان انقلاب اسلامی بیان کرد: ترکیب مقتدر توانمندی‌های سپاه و ارتش پس ازجنگ تحمیلی استکبار جهانی، با پیشرفت‌هایی که در حوزه‌های موشکی،شناوری،رزم انفرادی وتجهیزات نیروی زمینی در عرصه نظامی داشته‌ایم موجب شده است تا دشمنان چشم طمع به انقلاب اسلامی نداشته باشند هرچند که همچنان تهدیدات زبانی خود را تداوم می دهند.

وی با بیان اینکه مرزهای جمهوری اسلامی ایران از امن‌ترین مرزهای کشورهای دنیاست افزود: امنیت بی نظیر در کشور می‌تواند بیش از پیش فرصت‌های خوبی برای خدمت مسئولین کشور برای رفاه، عمران و آبادانی ایران اسلامی و الگوسازی انقلاب اسلامی برای سایر کشورها ایجاد کند.

سردار شریف با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خلق حماسه سیاسی در سال جاری بیان کرد: فراهم سازی بستر امن و آرام برای حضور گسترده ملت ایران در حماسه انتخابات ریاست جمهوری آتی از وظایف اصلی سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در سال جاری است.

وی با بیان اینکه بسیج محور مواصلاتی سپاه به توده مردم است خاطرنشان کرد: سپاه در بخش آگاه سازی،کشف و افشای سناریوهای عملیات روانی دشمن در آستانه انتخابات نیز وظایفش را به درستی ایفا خواهد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  2