رشد ۴۰ درصدی پرداخت‌های موفق در ۱۸۱۸

به نسبت عابربانک، POS، تلفنبانک و اینترنت صورت گرفت:

براساس آمار و اطلاعات، بیش از 7 میلیون و 200 هزار قبض در سال 1391 از طریق سامانه 1818 پرداخت شده است که رشد 40 درصدی را در طول سال گذشته نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، 27 درصد پرداخت‌های غیرحضوری از طریق سامانه 1818 انجام شده است، به طوری که روند پرداخت‌های موفق از طریق سامانه 1818 در فروردین و اردیبهشت‌ماه سال گذشته حدود یک میلیون مورد بوده است که این پرداخت‌ها در دوره پایانی سال 1391 یعنی بهمن و اسفندماه به بیش از یک میلیون و 400 هزار مورد پرداخت رسیده است.

بر اساس این گزارش در بین مناطق مخابراتی استان تهران، بیشترین پرداخت‌های صورت گرفته این سامانه به ترتیب مربوط به مخابرات مناطق 5، 6 و البرز بوده است.همچنین حدود 80‌میلیون تماس از سوی شهروندان استان تهران و البرز با این سامانه در این مدت گرفته شده که علاوه بر پرداخت قبوض، مردم از سایر خدمات این سامانه از جمله دریافت ریزمکالمات، دریافت اطلاعات قبض و غیره استفاده کرده‌اند.

این گزارش می‌افزاید 92درصد مشترکان قبوض تلفن خود را به صورت غیرحضوری پرداخت می‌کنند و روند پرداخت‌های مردم از طریق این سامانه بسیار سریع بوده، به طوری که رتبه اول بیشترین پرداخت‌ها در دوره‌های اخیر مربوط به سامانه 1818 به نسبت روش‌های عابربانک، POS، تلفنبانک، اینترنت و… بوده که نشان از اعتماد مردم و سهل و آسان بودن پرداخت از طریق این سامانه است. براساس نظرسنجی انجام شده در سال 1391 از مشترکان مراکز مخابراتی، 89 درصد مردم در استان تهران با سامانه 1818 آشنایی دارند که 86 درصد استفاده‌کنندگان اعلام رضایت داشته‌اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

55  −    =  48