عرضه بیمه پرتاب ماهواره به بازار در آینده نزدیک

مدیرعامل بیمه کوثر از عرضه بیمه پرتاب ماهواره در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ما به زودی بیمه نامه سالمندان، صعب الاعلاج و گارانتی را نیز به بازار عرضه خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک عبدالرسول عطایی در نشست خبری که در هفتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه داشت با بیان این‌که تا پایان سال جاری سرمایه این شرکت به 140 میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد گفت: ما در نظر داریم تا سال آینده سرمایه خود را به 250 میلیارد تومانی که بیمه مرکزی تاکید داشته برسانیم.

وی همچنین با بیان این‌که پرتفوی بیمه کوثر در سال 90 حدود 40 میلیارد تومان بوده گفت: ما توانسته‌ایم با افزایش فعالیت‌های خود پرتفوی را به 230 میلیارد تومان برسانیم و در حال حاضر نیم درصد از سهم بازار را از آن خود کرده‌ایم و به دنبال آن هستیم که در آینده‌ای نزدیک و طی سال‌های آینده سهم بازار بیشتری را کسب کنیم.

مدیرعامل بیمه کوثر با بیان این‌که بیمه کوثر برنامه‌های جدیدی برای اقشار مختلف مردم دارد گفت: جمعیت کشور به سوی سالمندی پیش می‌رود در همین راستا ما بیمه سالمندان و همچنین بیمه بیماری های صعب الاعلاج را برای 20 نوع بیماری ارائه خواهیم کرد.

عطایی افزود: همچنین دیگر بیمه نامه بیمه گارانتی خواهد بود که از طریق آن مشتریان بتوانند ضمانت کالاها را بیمه کنند.

وی خاطرنشان کرد که شرکت متبوعش بیمه پرتاب ماهواره را در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه می کند چند کشور بر روی این بیمه نامه کار کرده و فعالیت دارند ما نیز با توجه به فعالیت‌های ماهواره‌ای خود در نظر گرفتیم که بیمه نامه ماهواره و ماهواره‌ بر را به این شرکت‌ها ارائه کنیم.

مدیرعامل بیمه کوثر خاطرنشان کرد که اکثریت اعضای بیمه کوثر را خانواده‌های نظامی بر عهده دارند که اکثرا بیمه عمر، بیمه حوادث و بیمه آتش سوزی نیز هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

25  ⁄    =  5