حافظه‌های جی‌میل، درایو و جی‌پلاس ادغام می‌شود

گوگل بر اساس بیانیه جدید خود در نظر دارد فضاهای ذخیره سازی جی‌میل، درایو و گوگل پلاس را یکپارچه کرده و تنها فضای 15 گیگابایتی را به هر کاربر برای فعالیت در هر یک از این بخش‌ها پیشنهاد دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تسنیم، سرویس‌های ویژه گوگل همچون گوگل درایو، پیکاسا و گوگل داکس که هرکدام حافظه ویژه و مجزایی را برای تبادلات الکترونیکی طلب می‌کردندبا استراتژی جدید این شرکت، قرار است که به صورت یکپارچه ارائه شود و برای هر کاربر فضای ذخیره سازی 15 گیگابایت در نظر گرفته شود تا پراکندگی فضاهای ذخیره سازی آن از بین برود.

زمانیکه درایو توسط گوگل معرفی شد، ساختار کاری و ذخیره سازی آن نیز با تغییراتی مواجه گشت و بر اساس آن جی‌میل با فضای 10 گیگابایت از محل ذخیره سازی اسناد و تصاویر با ظرفیت 5 گیگابایت مجزا شد.

اما هم‌اکنون گوگل به این نتیجه رسیده که با اختصاص حافظه داینامیک و طبق تقاضای کاربران بهتر است که این فضاها یکپارچه شود تا اگر کاربری به فرض از ایمیل چندان استفاده‌ای ندارد و فضای در نظر گرفته شده برای آن زیاد به نظر می‌رسد اما بالعکس استفاده آن از درایو یا گوگل پلاس زیاد است بتواند از این حافظه هم بهره ببرد.

کاربرانی که بیش از این فضا را طلب کنند باید طبق دستورالعملی که گوگل عنوان می‌کند، هزینه ماهیانه‌ای را به عنوان حق اشتراک پرداخت کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  3  =  9