ارزان‎ترین آپارتمان‎های تهران کجاست؟

چندین ماه است که قیمت هرمتر مربع سرپناه در تهران حسابی بالا و پایین می‎شود و همین نوسانات باعث شده است تا خیلی‎ها فقط به دنبال این باشند که ببینند وقت خرید مسکن رسیده است یا خیر؟

به گزارش افکارنیوز، با افزایش شدید قیمت مسکن، این روزها خانه خریدن برای خیلی‎ها تبدیل به رویا شده است و البته اینکه بسیاری از مردم به مسکن دیگر به چشم کالای مصرفی نگاه نمی‎کنند و مسکن تبدیل به کالایی برای سرمایه گذاری شده است.

در حال حاضر ارزان‎ترین‎های پایتخت بیشتر در مناطق جنوبی و شرقی تهران واقع شده است. آپارتمانی 31متری واقع در میدان شهدا، با قیمت هر متر مربع 3میلیون و 225هزار تومان به فروش می‎رسد. این آپارتمان 31متری، که 12سال از ساخت آن می گذرد، 1خوابه فاقد پارکینگ و انباری است. قیمت کل این واحد، 100میلیون تومان تعیین شده است. همچنین در حوالی همین منطقه، خیابان قیام شمالی، آپارتمان 50متری با قیمت متری 3میلیون و 600هزار تومان در بین فایل های فروش سامانه ایران فایل به چشم می خورد. این آپارتمان 12 ساله از حداقل امکانات یعنی پارکینگ و انباری و بالکن برخوردار است و 180میلیون تومان قیمت دارد.

همچنین قیمت هر متر مربع آپارتمان 100متری نوساز دیگری واقع در خیابان تهران نو، 3میلیون و 500هزار تومان تعیین شده است. پارکینگ و انباری امکانات این آپارتمان نوساز 350میلیون تومانی هستند. آپارتمان های ارزان قیمت زیادی در حوالی تهران نو دیده می شود که هر متر مربع آن بین 3تا 4میلیون تومان ارزش دارد. واحد دیگری در این ناحیه وجود دارد که ارزش هر متر مربع آن 3میلیون و 90هزار تومان است. این واحد 55متری 14سال سن دارد و قیمت کل آن 170میلیون تومان برآورد شده است. لازم به ذکر است که این آپارتمان از پارکنیگ، انباری و بالکن بی بهره است.

در منطقه پیروزی تهران نیز می توان آپارتمان های متری 4میلیون تومانی نیز تهیه کرد. به طور مثال واحد 80متری 2خوابه ای در خیابان پرستار جنوبی پیروزی با قیمت متری 4میلیون تومان عرضه می شود. این واحد تنها مجهز به پارکینگ و انباری و قیمت کل آن برابر 320میلیون تومان است.

در تهرانپارس نیز واحدهای ارزان قیمت زیادی به چشم می خورد. در بلوار پروین خیابان تهرانپارس واحد 45متری بدون امکانات حداقلی، متری 2میلیون تومان ارزش دارد. این واحد 90میلیون تومانی تنها مجهز به گاز است و وضعیت سند آن قولنامه ای است.

آپارتمان 105متری دیگری در میدان محلاتی، جنب اتوبان امام علی تنها با قیمت هر متر مربع 3میلیون تومان برای فروش عرضه می شود. این واحد نوساز 2خوابه مجهز به بالکن، انباری و پارکینگ است و قیمت کل آن، 315میلیون تومان است.

بنای 60متری دیگری در خیابان دکتر هوشیار وجود دارد که قیمت هر متربع آن، 3میلیون و 850هزار تومان تعیین شده است. قیمت کل این آپارتمان 60متری 2خوابه که نوساز نیز است، 231میلیون تومان است و برای داشتن پارکینگ باید مبلغ 15میلیون تومان جدا پرداخت شود.

واحد 60متری دیگری واقع در پونک، تنها با قیمت هر متر مربع 4میلیون تومان عرضه می شود این واحد که 6سال از ساخت آن می گذرد، تنها به پارکینگ و انباری مجهز است. لازم به ذکر است که سند این آپارتمان، سند تعاونی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  14