فتا:اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران قرار ندهید

رییس پلیس فضا تولید و تبادل اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی پسری که با سوءاستفاده از اعتماد پدرش اقدام به برداشت وجه از حساب وی کرده بود، خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا سرهنگ مرتضویان در تشریح این خبر گفت: پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز وجه از حساب وی، ماموران اقدامات خود را برای شناسایی عامل برداشت آغاز کردند.

وی افزود: پس از بررسی‌های اولیه و اقدامات فنی صورت گرفته محرز شد، کلیه برداشت‌ها به صورت اینترنتی و صرف خرید کارت شارژ تلفن همراه شد.

رییس پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه‌داد: در تحقیقات مشخص شد که برداشت‌ها توسط فرزند شاکی انجام شده و متهم در ابتدا منکر این امر شد، اما در مواجهه با مستندات بدست آمده اعتراف کرد که با سوءاستفاده از اعتماد پدرش و فعال‌کردن رمز دوم کارت‌بانکی، از حساب وی چندین مرحله برداشت کرده است.

مرتضویان هشدارداد: به هیچ عنوان کارت عابربانک و اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران قرار نداده و در صورتی که گمان کردید اطلاعات شما در اختیار دیگران قرار دارد، نسبت به تغییر آن اقدام کنید و موضوع را به بانک مربوطه اطلاع دهید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  64