تجلیل از خانواده شهدای بانک تجارت

با حضور دکتر ابوالحسنی معاون اقتصادی بانک مرکزی و دکتر فلاح مدیرعامل بانک تجارت ، آئین تجلیل از خانواده شهدای این بانک در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت دکتر فلاح مدیرعامل بانک تجارت در سفر به مشهد مقدس در آئین یادبود شهدای بانک تجارت حضور یافت . وی در این مراسم ضمن تبریک ایام پرفیض ماه رجب به همکاران و گرامیداشت سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر ، خانواده های همکاران شهید را سرمایه های معنوی بانک تجارت نامید و تکریم این عزیزان را وظیفه تمامی پرسنل بانک تجارت عنوان کرد .

دکتر ابوالحسنی معاون اقتصادی بانک مرکزی نیز که میهمان ویژه این مراسم بود با برشمردن کرامات ماه رجب ، اظهار امیدواری کرد همه کارکنان خدوم شبکه بانکی از فیوضات این ایام بهره مند شوند.

در ادامه این مراسم "ستوده" مدیر شعب بانک در استان خراسان رضوی به نمایندگی از کارکنان بانک در این استان با اهداء لوح یادبود و یک جلد کلام ا… مجید از دکتر فلاح مدیرعامل بانک تجارت تجلیل نمود. این مراسم با اهداء هدایایی از سوی مدیر عامل بانک به خانواده های معظم همکاران شهید به پایان رسید .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  45