تلاش برای خرید بیمه عمر برای مایکل جکسون چند روز قبل از مرگش

شرکت آ ای جی (AEG) تنها چند روز قبل از مرگ مایکل جکسون خواننده مشهور آمریکایی، قصد داشته تا برای او بیمه عمر خریداری کند.

به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از لایو اینشورنس، با ارائه شهادتنامه ها و ایمیل های قابل استناد به دادگاه مایکل جکسون مشخص شد که مدیران اجرایی شرکت "آ ای جی"، تنها چند روز قبل از مرگ این خواننده بزرگ جهانی قصد داشتند که بیمه نامه عمری را برای او خریداری کنند.

مایکل جکسون در خانه‌ای اجاره شده در "بلوار نورت کارل وود" در منطقه "هومبلی هیلز لوس آنجلس" در 25 ژوئن 2009 بر اثر تزریق بیش از حد داروی قوی بی ‌هوشی "پروپوفول" توسط دکترش درگذشت. دو ماه بعد از مرگ جکسون، پزشکی قانونی لس آنجلس مرگ او را "قتل" معرفی کرد.  پس گذشت دو سال از مرگ جکسون، دکتر او به چهار سال حبس در زندان به علت قتل غیرعمد جکسون محکوم شد.

یکی از ایمیل ها ارائه شده به دادگاه مربوط به 19 ژوئن سال 2009 میلادی بوده است. در این ایمیل که بین "رندی فیلیپ" و "پائول گونگاوار" دو مدیر شرکت آ ای جی، رد و بدل شده است، نوشته شده "جکسون بدون استراحت به خانه فرستاده شد، او در شرایط خاصی به سر می برد و "کنی" (اورتگا، کارگردان کنسرت های مایکل در لندن) نگران است که برای جکسون به دلیل فشار زیاد اتفاقی بیافتد و او صدمه ببیند."

به گفته مدیران این شرکت، آنان نگران بودند که رفتار جکسون آسیب های را به او وارد کند. یکی از مدیران این شرکت در این باره گفت: ما مشکلات زیادی داشتیم و انبوه تلفن  ها و ایمیل ها ما را بر آن داشت که برای جکسون بیمه عمر خریداری کنیم اما همه چیز به ناگاه بر هم خورد.

این ایمیل یک روز قبل از ارائه به دادگاه به دست "شاون ترل" معاون ارشد شرکت آ ای جی، رسیده بود و او هرگونه ارتباط بین این شرکت و کارگردان کنسرت های مایکل را رد کرده است. او در این باره گفت: قراردادی بین اورتگا و شرکت مطبوع من امضا نشده است که دال برای رسیدن منافع خاصی از آخرین کنسرت جکسون به شرکت ما باشد.

اما دادگاه جکسون با رد این اظهارات با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که قرارداد مکتوبی بین آ ای جی و اورتگا امضا شده است.

ترل نیز پس از انتشار این بیانیه گفت: می دانم که در قبال جکسون اشتباهی را مرتکب نشده ایم و مدیران شرکت تنها به دلیل شرایط فوق العاده و افزایش نگرانی ها درصدد خرید بیمه نامه برای او بوده اند.

جکسون زمانی درگذشت که تنها 18 روز به آغاز کنسرت‌ هایش مانده بود. "این آخرش است" نام این مجموعه کنسرت ‌ها بود که "بزرگ ‌ترین بازگشت جهان" لقب گرفته بود. تعداد این کنسرت ‌ها 50 اجرا بود و تمام یک میلیون بلیط نیز در حدود سه ماه قبل از مرگش و در یک روز به فروش رفته بودند.

در سال 2010 اعلام شد که مایکل با سود 275 میلیون دلار در یک سال پس از درگذشتش، پردرآمدترین انسان درگذشته جهان است. این در حالی بود که "الویس پریسلی" که در رتبه بعد از مایکل بود، تنها 60 میلیون دلار درآمد داشته‌است. او پرفروش ‌ترین هنرمند مرده جهان را نیز بود.

 

پنج ماه پس از درگذشت مایکل، مستندی موزیکال و کنسرتی از آن چه که او تنها دو روز قبل از مرگش بر روی صحنه تمرین انجام داده بود به پرده سینماها رفت و به پرفروش ‌ترین مستند، فیلم موزیکال و همینطور کنسرتی جهان بدل گشت و تا به امروز نیز این رکورد را حفظ کرده ‌است.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄  20  =