پذیرش کارت موسسه اعتباری عسکریه توسط یک بانک

یکی از بانکهای بزرگ خصوصی برخلاف بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر عدم اتصال کارتهای موسسات در شرف تاسیس به شبکه شتاب این خدمت را به یکی از موسسات اعتباری در شرف تاسیس ارائه می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اخبار بانک یکی از بانک ها به موسسه در شرف تاسیس عسکریه که به تازگی از سوی بانک مرکزی به این عنوان دست یافته و سالها بدون مجوز بانک مرکزی از عبارت موسسه مالی و اعتباری استفاده می کرد خدمات عضویت در شبکه شتاب بانک خود را ارائه کرده است.

این بانک خصوصی هم اکنون کارت های بانکی موسسه اعتباری در شرف تاسیس عسکریه را پذیرش می کند که این برخلاف مقررات و دستورالعمل ها صادر از سوی بانک مرکزی است.

بانک مرکزی ابتدای سال جاری در دستور العملی به کلیه بانک های کشور علاوه بر معرفی بانک ها مجوز دار و در شرف تاسیس موسسات اعتباری در شرف تاسیس را نیز معرفی کرده بود.

در این بخشنامه از کلیه بانک ها خواسته شده بود برای موسسات در شرف تاسیس تنها حساب قرض الحسنه افتتاح کنند و به هیچ عنوان حساب سود دار و سایر خدمات را ارائه نکنند.

از جمله خدماتی که مورد تاکید بانک مرکزی در این دستورالعمل بود عدم اتصال کارت های موسسات در شرف تاسیس در شبکه شتاب می باشد.

هم اکنون کارت های موسسه اعتباری در شرف تاسیس عسکریه در خود پردازهای بانک خصوصی و بزرگ قابل پذیرش است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. بيننده می گوید

    عسگريه ،مگه قرار نشد از اسماء اين چنيني استفاده كنن بعد اين عسگريه كارش چي هست

  2. مطلع می گوید

    بابا کجای کارید موسسه اعتباری کوثر داره ازخدمات شتاب دوبانک ملت وسپه استفاده میکنه .آب ازآب هم تکون نخورده حالاچطورشده گیر دادید به این موسسه ؟

  3. دل خون می گوید

    امان ازوقتی که قانون فقط برای یه سری ازاقشاره ،چون کوثرماله یه قشرخاص ازجامعه هست آزاده هرکاری خواست بکنه .بانک مرکزی وقانوناش برای اینجورموسسات یعنی کشک.

ارسال یک پاسخ

4  ×  10  =