اعزام ۶ نماینده کارگری به اجلاس جهانی کار

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور از اعزام 6 نماینده کارگران امروز سه شنبه برای حضور در یکصد و دومین اجلاس جهانی کار در شهر ژنو کشور سوئیس خبر داد و گفت: این اجلاس با حضور نمایندگان 185 کشور جهان در روزهای 5 تا 20 ژوئن (15 تا 30 خردادماه) برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک اولیاء علی بیگی در گفتگو با مهر از اعزام 6 نماینده کارگران ایران برای حضور در یکصد و دومین اجلاس جهانی کار در شهر ژنو کشور سوئیس حبر داد و گفت: نمایندگان کارگران امروز سه شنبه برای حضور در اجلاس عازم خواهند شد.

رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران اظهار داشت: اجلاس امسال از 5 تا 20 ژوئن 2013 میلادی برابر با 15 تا 30 خردادماه در کشور سوئیس مقر سازمان جهانی کار برگزار می شود و طی آن نمایندگانی از کشورهای مختلف حضور می یابند.

علی بیگی خاطر نشان کرد: 6 نماینده کارگران از کانون های عالی کارگران ایران، شوراهای اسلامی کار و مجمع عالی نمایندگان کارگران خواهند بود. در نشست های امسال 5 هزار نفر از نمایندگان 185 کشور جهان شرکت می کنند.

وی افزود: نمایندگان کارگری ایران در کمیته های مختلفی از جمله کمیته استانداردها، کمیته حقوق بنیادین کار، کمیته اشتغال و کمیته کف حمایت های اجتماعی حضور می یابند. این 4 گروه به عنوان کمیته های اصلی و ثابت سازمان جهانی کار است که هر ساله تشکیل می شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  28