تقدیر از بازنشستگان بانک توسعه تعاون

طی مراسمی با حضور مدیر عامل بانک توسعه تعاون به بازنشستگان این بانک لوح تقدیر و سپاس اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ماشاالله عظیمی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون پیش از اهدای لوح تقدیر ضمن قدردانی از زحمات اثرگذار آنها در طول خدمت، در این رابطه اظهار داشت: همواره باید از تدبیر، عقل و اندیشه به عنوان بخش مهم نرم افزاری انسان چه در طول خدمت کاری و چه پس از اتمام خدمت رسمی با هدف رشد و تعالی محیط کار و زندگی شخصی استفاده مطلوب به عمل آورد.

وی افزود: به کار بستن تجارب ارزشمند و مفید در جهت توسعه و تقویت اهداف سازمان سبب گشایش قابل توجهی در تحقق به هنگام برنامه های مورد نظر خواهد شد.

عظیمی آموزش پذیری انسان درطول عمررا به عنوان یک فرصت بالقوه در طول زندگی قلمداد کرد و در این خصوص اضافه کرد: توجه ویژه به امر آموزش و بهره برداری مناسب از فرصت های آموزشی تغییرات ملموسی را به لحاظ کمی و کیفی در زندگی جاری انسان در بر خواهد داشت که ثمرات آن پس از گذشت 30 سال خدمت مفید در ادامه حیات بشر بسیار قابل استفاده می باشد.

وی ادامه داد: چه بسا منشأ بسیاری از دستاوردها و موفقیت های سازمانی مرهون بهره گیری مطلوب از تجارب ارزشمند و مفید گذشته می باشد. مدیر عامل بانک توسعه تعاون سپس در پایان مراسم پس از اهدای لوح سپاس و تجلیل از خدمات اثرگذار بازنشستگان پاسخگوی برخی از پرسش های مطروحه از سوی حاضران شد.

گفتنی است پرویز احمدی، سعید اشتری، علی زینعلی، سید نظام  حسینی، اسماعیل سروش، محمد عمرانی، منوچهر سلطانپرست، فرامرز علیخان، حیدر جعفریار، سیامک قبله و محمود محمدنژاد به عنوان بازنشستگان اخیر بانک توسعه تعاون در این مراسم حضور داشتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  −  26  =