دعوت از اصولگرایان برای ائتلاف

رضا مقدسی مدیر عامل خبرگزاری مهر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به ضرورت وحدت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: موضوع وحدت اصولگرایان از سال گذشته که مقدمات انتخابات یازدهم آغاز شد، مطرح بود و طیف‌های مختلف اصولگرا تأکید بر این داشتند که این جریان‌ به یک نامزد واحد برسد.

 
وی با بیان اینکه قدم‌هایی برای وحدت اصولگرایان نیز برداشته شد، افزود: از ابتدا چهره‌های شاخص اصولگرا ائتلاف سه‌گانه‌ای را با عنوان ائتلاف پیشرفت تعریف کردند و مبنای این ائتلاف نیز بر این بود که بر اساس نظرسنجی‌ها و مقبولیت بیشتر یک نامزد، کاندیدهای دیگر به نفع او کناره‌گیری کنند.
 
اختلاف‌نظرهایی در مورد زمان وحدت اصولگرایان وجود داشت
 
مدیرعامل خبرگزاری مهر با بیان اینکه در مورد زمان وحدت اصولگرایان اختلاف‌نظرهایی وجود داشت، خاطرنشان کرد: در واقع برای رسیدن به این وحدت باید تا فرصت تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استفاده می‌شد و معتقدم که در شرایط حاضر نامزدهای اصولگرا از آن به خوبی استفاده کردند.
 
نامزدهای اصولگرا تصمیم نهایی خود برای معرفی نامزد شاخص را بگیرند
 
مقدسی با اشاره به انصراف عارف از کاندیداتوری و اجماع جریان اصلاح طلب تصریح کرد: با توجه به وضعیت پیش‌رو و اجماعی که نامزدهای اصلاح‌طلب کردند، این ضرورت وجود دارد که نامزدهای اصولگرا نیز تصمیم نهایی خود برای معرفی یک نامزد شاخص را بگیرند.
 
مردم به اجماع اصولگرایان امید بسته‌اند
 
وی با بیان اینکه اصولگرایان وعده اجماع را از ماه‌ها قبل به مردم داده‌ بودند، بیان داشت: امروز مردم به اجماع اصولگرایان امید بسته‌اند و همچنان کورسوهایی از این امید در ذهن آنها وجود دارد.
 
وحدت اصولگرایان انتخاب سرنوشت‌ساز در مرحله نخست را رقم می‌زند
 
مدیرعامل خبرگزاری مهر با بیان اینکه بهترین شرایط برای وحدت اصولگرایان مهیاست، ادامه داد: ضروری است تا در شرایط کنونی نامزدهایی که در صحنه حضور دارند، به نفع کاندیدایی که شرایط مطلوب‌تری هم به لحاظ مقبولیت و هم به لحاظ نظرات افکار عمومی دارد، کناره‌گیری کنند و سبب شوند تا در مرحله نخست، انتخاب سرنوشت‌ساز صورت پذیرد و ترجیحا این انتخاب به مرحله دوم موکول نشود.
 
مقدسی اضافه کرد: در حال حاضر این شرایط وجود دارد تا اصولگرایان، به وعده داده شده خود به افکار عمومی با یک همگرایی برای تشکیل یک دولت توانمند و با قدرت عمل کنند.
 
وی در پایان یادآور شد: ارائه پیام این وعده به مردم زمینه تصمیم‌گیری برای انتخاب دولتی که می‌تواند با ارامش کشور را اداره کند، را فراهم می‌کند و در این صورت دولتی با آرا حداکثری مردم بر سرکار حاضر خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  6