ستادهای عارف ستاد روحانی شدند

رئیس ستاد عارف در استان کرمانشاه با اشاره به تغییر وضعیت ستادهای استان از عارف به روحانی، گفت: عارف به نفع جریان اصلاحات و با محوریت خاتمی کناره‌گیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محسن چنانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: با اعلام انصراف "عارف"، از لحاظ قانونی فعالیت ستادهای وی تمام شده و ستادهایی که به اسم ایشان فعالیت می‌کردند تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه دکتر "عارف" به نفع جریان اصلاح‌طلبی کنار رفته است، افزود: این کاندیدا از روز اول با محوریت"خاتمی" وارد کار شد و همواره بر لزوم پایبندی به اخلاق تاکید داشت.

به گفته چنانی این کاندیدا با کنارگیری خود و با ایثارگری که انجام داد برای همیشه اسم خود را در جریان اصلاحات تثبیت کرد.

چنانی تصریح کرد: بعد از اینکه "خاتمی" رسما حمایت خود را از "روحانی" اعلام کرد، ما نیز بنا به اینکه وابسته به جریان اصلاحات هستیم تمام ستادهای "عارف" را به ستاد "روحانی" تغییر وضعیت دادیم.

وی با اعلام اینکه حدود 30 ستاد دکتر "عارف" در کل استان فعالیت داشتند، خاطرنشان کرد: وی دیروز طی تماس تلفنی که از بلندگوی ستاد مرکزی کرمانشاه پخش شد از همه طرفداران خود قدردانی کرد و استقبال پر شور مردم کرمانشاه و کردستان را باعث دلگرمی دانست.

رئیس ستاد"عارف" در کرمانشاه معتقد است این ستاد در استان کرمانشاه یک ستاد جوان، پویا و یکپارچه بود و جزء بهترین ستادهای دکتر"عارف" در کشور به شمار می‌رفت.

چنانی در پایان یادآوری کرد: بعد از جریان انتخابات یک سری مسائل در خصوص کناره‌گیری وی، از سایت رسمی دکتر"عارف" اعلام خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  ⁄  6  =