انتظاری که از محسن رضایی می رود

محسن رضایی ، هر چند در این انتخابات رأی نیاورد و از راهیابی به پاستور بازماند ، ولی او را می توان از جهات دیگری ، برنده خواند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک رضایی ، در این دوره از انتخابات ، بسیار بیش از دوره قبلی ، "برنامه دار" ظاهر شد. او در تبلیغات انتخاباتی اش ، در کنار شعارهای کلی در خصوص مسائلی مانند بهبود وضع معیشت مردم ، برنامه های علمی و کاربردی اش را نیز اعلام می کرد. کسانی هم که از جانب او در مناظره های نمایندگان کاندیداها شرکت می کردند ، با جزئیات بیشتری این برنامه ها را در اختیار مردم و کارشناسان قرار می دادند.

رضایی در این دوره از انتخابات ، نشان داد که به مباحث اقتصادی با عدد و رقم و راهکار وقوف کامل دارد. مثلاً وقتی در مناظره اول ، عکسی از یک کشتی نشان دادند ، او تنها کسی بود که در توضیح عکس ، از تعداد کشتی ها و شناورهای ایران و تعداد افراد شاغل در این بخش به ریز اعداد سخن گفت و توضیحاتی درباره دریانوردی و نقش آن در اقتصاد ملی داد.
 در یک کلام ، رضایی نشان داد آدم با سوادی در حوزه اقتصاد است و دکترای اقتصادش ، "به درد بخور". اینک ، صبغه اقتصادی محسن رضایی ، بسیار بیشتر از سایر وجوهش جلوه گری می کند.
 

رضایی
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

52  ⁄    =  13