وام ۱۰۰میلیون تومانی بانک مسکن به مالکان خودروهای فرسوده باری

به منظور اجرای طرح نوسازی ناوگان باری، به مالکان ناوگان باری فرسوده با عمر بالای 25 سال، تسهیلات وام 1000 میلیون ریالی اعطاء می ‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از سازمان ر‌اهداری و حمل و نقل جاده‌ای ، شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل این سازمان با اعلام خبر بالا توضیح داد: تسهیلات با مشارکت این سازمان از طریق بانک مسکن به منظور خروج ناوگان فرسوده و نیز افزایش ایمنی و بهره ‌وری از ناوگان باری حمل و نقل جاده‌ای به متقاضیان اعطا می ‌شود.

بر اساس این گزارش : متقاضیان می توانند با مراجعه به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان‌ها، فرم درخواست را تکمیل کنند. این افراد باید نسبت به تهیه پیش فاکتور خرید کامیون یا اتوبوس از یکی از شرکت‌های خودروساز طرف قرارداد سازمان اقدام کرده و گواهی اسقاط کامیون یا اتوبوس فرسوده دارای کارت هوشمند ناوگان و یا ارایه برگ تعهد محضری مبنی بر اسقاط وسیله نقلیه فرسوده را ارایه کند.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یادآور شد: پس از ثبت نام اولیه، نسبت به معرفی متقاضی برای دریافت تسهیلات اقدام خواهد شد.

وی تاکید کرد: دریافت این تسهیلات، مغایرتی با استفاده از سایر تسهیلات مانند ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت و یا تسهیلات شرکت خودروساز ندارد و تسهیلات اعطایی از سوی سازمان و ستاد حمل و نقل سوخت نیز بیشتر از 80 درصد قیمت خودرو نخواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

88  −    =  82