تغییر نام تمامی شعب صندوق مهر وطن به بانک قرض الحسنه

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اعلام کرد که ظرف یک هفته تمام شعب صندوق مهر وطن به نام بانک قرض الحسنه مهر ایران تغییر نام پیدا می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیکغلامرضا مصطفی پور  با اشاره به ادغام صندوق مهر وطن و نصر کردستان در بانک قرض الحسنه مهر ایران، از تغییر تابلوهای صندوق مهر وطن به نام بانک قرض الحسنه مهر ایران خبر داد و افزود: از امروز تمامی تابلوهای صندوق مهر وطن تغییر نام پیدا می کند و 96 شعبه صندوق مهر وطن و تک شعبه نصر کردستان به مجموعه بانک قرض الحسنه مهر ایران اضافه می شود.
وی افزود:این ادغام در راستای سیاست و استراتژی بانک مرکزی برای ساماندهی بازار غیر متشکل پولی انجام گرفت و پس از برنامه ریزی که برای ساماندهی تعاونی های اعتباری توسط بانک مرکزی انجام شد، بانک مرکزی این بار برای ساماندهی صندوق های قرض الحسنه ورود پیدا کرد.
مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در عین حال گفت: صندوق های قرض الحسنه ضرورت دارد که یا در بانک قرض الحسنه ادغام شوند یا اینکه به بانک قرض الحسنه تبدیل شوند.
وی ادامه داد: اینکه مساله ادغام مطرح شد، به دلیل آن است که این صندوق ها استطاعت تبدیل به بانک قرض الحسنه یا شرایط تبدیل به بانک را نداشتند، به همین جهت با ما وارد مذاکره شدند.
مصطفی پور تصریح کرد: تمام مراحل ادغام تحت نظارت بانک مرکزی و با هماهنگی این بانک انجام شده است.
وی در واکنش به این سوال که آیا با توجه به پیچیدگی های مالی و حقوقی ادغام، این اقدام به نفع بانک قرض الحسنه مهر ایران خواهد بود، گفت: در شرایط فعلی با این ادغام، قدرت خدمات دهی بانک افزایش پیدا می کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. نادر می گوید

    من نمی دونم چرا بانک مرکزی با موسسات مالی آذربایجانی مشکل داره … اون از جوانان خیر و این هم از مهر وطن … این دو موسسه واقعا به فکر مردم بودند و برای مردم کار می کردند

    مهر ایران یک موسسه مالی چرت است …. حداکثر وام اعطایی 2 میلیون تومن است!!!! که واسه اون هم باید ضامن کارمند رسمی داشته باشی!!!!
    پاسخ دادن

  2. کاریزما می گوید

    آقای مصطفی پور بیاد تکلیف ما رو روشن کنه نزدیک 1 سال شد آزمون استخدامی دادیم زدن قببولیم یک سال همونطوری مونده!!!!!!!!!!!!!

  3. سلمان نظری می گوید

    لطف کنید هر چه سریع تکلیف ما مردم روشن کنیید با هزار بدبختی سپرده ردیف کردیم به حساب خوابوندیم چند مدتم که صبر کردیم تا نوبت وامون بشه
    حالام که نه از وام خبری هست نه از سپرده یعنی تو این کشور به این بزرگی یکی نیست که به این برنامه ها سامان بده وگره مردم بدبخت و باز کنه
    فقط سنگ جلوی پای مردم انداختن بلدید
    اگه قرار باشه به همین منوال پیش بره که ماهم باید بریم دزی وغارت

  4. سعید می گوید

    من الان پولمو گذاشتم 7ماه تو بانک به امید اینکه وام بگیرم ازدواج کنم و مراسم جشن عروسی مو بگیرم وام که نمیدن و نخاستیم لااقل سپرده خودمم نمیدن میگن ی هفته بعد یا یه ماه بعد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. mahsa می گوید

    ،آخه چجوری دلتون میاد با قشر متوسط و فقیر اینجوری کنیدمن واسه این وام برنامه ریزی کرده بودم الان زدید زیرش


    پاسخ:

  6. H می گوید

    از دوستان عزیز خواهمشندم شکایات خود را از طریق سایت بانک مرکزی (www.cbi.ir) بخش پاسخگویی به شکایات و ارتباط مردمی و یا با شماره تلفن 29954058-021 واحد کمیته نظارت بر بانکها و موسسات به گوش مسئولین برسانید.
    توضیح اینکه موسسه مهر وطن به گفته بعضی مسئولین بانک مرکزی تحت نظر بانک مرکزی نبوده و اینکه روی در و دیوار و سایتش نوشته که زیر نظر بانک مرکزی بوده تخلف کرده و باید جوابگو باشن.
    اگه از این راه نتونستین جوابی بدست بیارین اطلاع بدین یه سایت دیگه هست بهتون میدم که از بانک مرکزی شکایت کنین تا خود بانک مرکزی مجبور به پیگیری این موضوع بشه.

  7. سارا می گوید

    من هرچی گشتم مراحل و روش وام دادن تو سایتهاندیدم

ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  10