مشتریان مراقب کلاهبرداران الکترونیکی باشند

بانک رفاه هشدار داد

بانک رفاه به مشتریان خود هشدار داد مراقب کلاهبرداران حرفه ای که تحت عنوان پرداخت وام و اعلام برنده شدن در قرعه کشی ها فعالیت می کنند، باشند.بر اساس تأکید این بانک، هر گونه اطلاع رسانی و تماس از طرق یاد شده مورد تأیید این بانک نبوده و مشتریان مراقب باشند اطلاعات خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک رفاه اخیرا مشاهده شده اشخاصی طی تماس تلفنی با افراد مختلف و اعلام آمادگی برای پرداخت وام های کلان و یا اعلام برنده شدن ایشان در قرعه کشی های مختلف ، اقدام به کلاهبرداری و اخذ وجوه به صورت الکترونیکی کرده اند.

بر اساس این گزارش ، دریافت وجه از شیوه هایی نظیر معرفی شماره کارت بانک ، اخذ شماره سریال کارت شارژ تلفن همراه و … بوده است.

گفتنی است بر اساس تأکید این بانک، هر گونه اطلاع رسانی و تماس از طرق یاد شده مورد تأیید این بانک نبوده و مشتریان مراقب باشند اطلاعات خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند.

بر اساس این گزارش، هرگونه اطلاع رسانی به مشتریان از طریق مجاری رسمی این بانک صورت خواهد پذیرفت و لازم است مشتریان قبل از ارائه اطلاعات خود، از صحت و امنیت مرجع درخواست کننده اطلاعات اطمینان حاصل کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  3