اعطاء سه جایزه به بانک تجارت در ششمین اجلاس آیتک

ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسرکشور(آیتک) جایزه نوآوری در مدیریت روابط عمومی را به بانک تجارت اعطاء کرد.این بانک همچنین موفق به دریافت جایزه برگزیده نشان بین المللی اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری(TBA) و نشان برندمحبوب مشتریان در صنعت بانکداری(PCB) شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  روابط عمومی بانک تجارت در این گردهمایی که باهدف تشویق و ارتقاء ظرفیت‌ها و مزیت‌های رقابتی شرکت‌های خصوصی و دولتی صورت گرفت شرکت های برتر حاضر در اجلاس بر اساس شاخص‌های تعیین شده اتحادیه اروپا معرفی و از عملکرد آنها تقدیر به عمل آمد.

بر اساس این خبر بانک تجارت در این اجلاس موفق به دریافت سه جایزه برگزیده "نشان بین المللی اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری(TBA)"، "نشان برندمحبوب مشتریان در صنعت بانکداری(PCB)" و "جایزه نوآوری در مدیریت روابط عمومی" شد.

دبیرخانه این اجلاس نتایج نظرسنجی از مشتریان را به عنوان مهمترین ملاک انتخاب برگزیدگان و سایر شاخص‌ها را میزان گردش مالی، فروش، حجم تولید، نحوه مدیریت برند، کارآفرینی، ایجاد اشتغال، آموزش های درون سازمانی، بهبودکیفیت و توجه به استاندارد، سطح گستردگی توزیع و دسترسی به محصولات مبتنی بر تشخیص مراکز علمی و پژوهشی اعلام کرد.

این اجلاس با حضور مدیران اقتصادی کشور، روسای سازمان‌ها ، بانک‌ها و شرکت‌های صنعتی شرکت کننده در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =