تیم منتخب فوتبال جهان در تمامی ادوار

مجله «ورلدساکر» در تازه‌ترین نظرسنجی خود تیم منتخب تمامی ادوار فوتبال جهان را معرفی کرده است.

 

به گزارش تسنیم، مجله ورلد ساکر، تیم منتخب فوتبال جهان در تمامی ادوار را به انتخاب روزنامه‌نگاران، مربیان و بازیکنان پیشین فوتبال معرفی کرد. در این تیم اثری از کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی رئال مادرید نیست در عوض نام لیونل مسی، سوپراستار تیم فوتبال بارسلونا در کنار بزرگانی همچون دیه‌گو مارادونا و پله به چشم می‌خورد.

رای‌دهندگان در این نظرسنجی باید تیم مورد نظز خود را با سیستم 2-4-4 معرفی می‌کردند. به غیر از رونالدو نام بازیکنان بزرگی همچون تیری آنری، اوزبیو و جورج بست هم در این فهرست به چشم نمی‌خورند.

 

لو یاشین- شوروی (دروازه‌بان)

یاشین تنها دروازه‌بانی است که موفق به دریافت عنوان توپ طلا شده است. یاشین در تیم دینامو مسکو روسیه چهره شد ولی در تیم ملی شوروی شهرتی جهانی پیدا کرد. به وی لقب عنکبوت سیاه را داده‌اند. این دروازه بان در 22 فصلی که بازی کرد بیش از 150 ضربه پنالتی را مهار کرد و در بیش از 270 بازی دروازه خود را بسته نگه داشت

تیم.

 

 

 

کافو- برزیل (مدافع)

کافو را باید یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال برزیل دانست. او با 142 بازی رکورد بیشترین بازی ملی را در برزیل دارد. این مدافع در سال‌های 1994 و 2002 با برزیل به قهرمانی جام‌جهانی رسید و در سال 2007 با میلان لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد

تیم.

 

 

 

بابی مور- انگلیس (مدافع)

تنها کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس که موفق به بالای سر بردن جام قهرمانی جام جهانی شد بابی مور بود. پله، مهاجم افسانه‌ای برزیل او را به عنوان مستحکم‌‌ترین مدافعی معرفی کرده که در مقابلش بازی کرده است. فرانتس بکن‌بائر، اسطوره فوتبال آلمان نیز او را بهترین مدافع تاریخ فوتبال می‌داند.

 

تیم

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. مهدی می گوید

    واقعا مسخرست،جرج بست نباشه لیونل مسی باشه!!!!!!تا کی میخوان به دلیل اخلاقش این همه بهش لطف کنن؟؟؟؟؟رونالدو برزیلی،بابی چالتون،بابی رابسون،دیوید بکهام،ازه بیو پرتغالی و کریس رونالدو،فک کنم دو سه تا بچه مچه این تیمو جمع و جور کردن که تو عمرشون فوتبال ندیدن!!!!!!

ارسال یک پاسخ

36  ⁄    =  9