بانک مرکزی پرداخت ۴۳هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال را ابلاغ کرد

معاون توسعه اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تعهدات اشتغال استان‌ها در سال جاری گفت: بانک مرکزی دیروز پرداخت 43 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال استان‌ها را ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تسنیم، با تاکید براینکه  تعهدات اشتغال استان‌ها امسال افزایش یافته است افزود:مطابق با قانون برنامه پنجم توسعه کشور تعهدات استان‌ها تعیین می‌شود که امسال کمی بیشتر از میانگین سالانه در قانون مشخص شده است.

معاون توسعه اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: روز گذشته از سوی بانک مرکزی سهم اعتبارات اشتغال استان‌ها برای اجرا به  مدیران عامل بانک‌ها  سراسر کشور ابلاغ شد.

لبافی با اشاره به اینکه 43 هزار میلیارد تومان از مجموع اعتبارات اشتغال ابلاغ شد، تصریح کرد: همچنین 7 هزار میلیارد تومان مربوط به بانک‌های تخصصی، 10 هزار میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی و نیز 5 هزار میلیارد تومان از منابع قرض الحسنه بانک‌ها نیز در روزهای آینده به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

وی بیان کرد: توزیع بانکی و استانی اعتبارات اشتغال ابلاغ شده بود و بانک‌ها نیز جدول درنظر گرفته‌ شده را قبول داشتند و فقط منتظر اختصاص تسهیلات بودند که دیروز ابلاغ شد.

معاون توسعه اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تعهدات اشتغال استان‌ها در سال جاری گفت: بانک مرکزی 43 هزار میلیارد تومان تعهدات اشتغال استان‌ها را ابلاغ کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

67  −  61  =