نرم‌افزار شناسایی چک به بازار عرضه شد

از سوی شرکت پارا اسکریپت درایالت کلورادو آمریکا

با ظهور خدمات بانکداری الکترونیک بسیاری از فرایندهای وقت‌گیر بانکی بسیار سریع انجام می‌شوند. فناوری‌های جدید از جمله استفاده از چک‌های الکترونیکی از میزان کلاه‌برداری‌های بانکی کاسته‌اند و نحوه بررسی اطلاعات را به طور کلی فراوری می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک استفاده از چک‌های الکترونیکی یکی از همین فناوری‌های جدید است که به شدت توجه بانک‌ها را به خود جلب کرده است. ارائه نرم‌افزارهایی که فراوری اطلاعات چک را به طور کامل انجام دهد و از لحاظ امنیتی قابل‌اطمینان باشد؛ برای بانک‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

پارا اسکریپت نوعی فناوری موتور شناسایی چک را در نرم‌افزار فراوری خود ساخته است؛ بنابراین به مؤسسات مالی برنامه‌ای ارائه می‌کند که می‌توانند به کمک آن اطلاعات را از حساب‌های خود فراوری کنند و همراه آن به اسناد و نرم‌افزارهای رهن و حساب بانکی دسترسی داشته باشند.

این شرکت فناوری اطلاعات در ایالت کلورادو آمریکا قرار دارد و سیستم‌های قیمت‌گذاری بر اساس میزان استفاده FormXtra 5.3 و FormXtra Capture 5.3 را تهیه کرده است. آخرین نسخه شامل سیستم شناسایی چک و قابلیت‌های خدمات وب است که استفاده از سیستم در دستگاه‌های موبایل را آسان تر می‌کند.

دوین ریچ نائب رییس بخش فروش و بازاریابی این شرکت در بیانیه خبری آن می‌گوید: نرم‌افزار پیشرفته ما یک راه حل تمام و کمال است که فرایندهای تخمینی را کاهش می‌دهد و از بار شرکت‌هایی می‌کاهد که با مشکل دریافت ناکامل و نادرست اطلاعات فرم‌ها و دیگر اسناد روبرو هستند. با ارائه این فناوری فصل تازه‌ای را برای مشتریان باز کردیم و آن‌ها می‌توانند دسترسی بهتر به اطلاعات وسیع تری از مشتری را داشته باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  2