دیدار اهالی فوتبال با هاشمی‌رفسنجانی

مهدی محمدنبی، دبیر فدراسیون فوتبال، امیر عابدینی، مدیرعامل باشگاه داماش، عزیزالله محمدی، رییس اتحادیه باشگاه‌ها، حمید استیلی، مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسین قریب، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، مجتبی پوربخش، مجری ورزشی شبکه استان گیلان و اسماعیل حید‌رپور، مدیرعامل باشگاه گهر با حجت‌الاسلام هاشمی‌رفسنجانی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیکدر این نشست که به واسطه عابدینی برگزار شد ابتدا مدیرعامل داماش، گزارشی از وضعیت باشگاه‌ها و ورزش ارائه کرد و از هاشمی‌رفسنجانی به عنوان حامیان ورزش نام برد. رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز درباره مسائل ورزش و صعود تیم‌ملی ایران به جام‌جهانی نکاتی گفت. این‌که مردان جنس ورزش، جوانمرد و با‌فتوت هستند و باید به ورزش بانوان بیشتر توجه شود. با هیجان‌های مثبت ورزش مردم، شاداب می‌شوند و بعد از صعود تیم‌ملی به جام‌جهانی بسیاری از ملاقات‌های ما به دلیل جشن‌های خیابانی و شور و نشاط در آن لغو شد حتی حسن روحانی هم نتوانست آن روز به دیدن من بیاید.

او همچنین گفت: «مردم برای دیدن فوتبال حاضرند از جیب‌ خود هزینه کنند و پول می‌دهند تا به ورزشگاه آزادی بروند؛ در حالی‌که در بعضی جاها حاضرند برای مردم هزینه هم کنند اما مردم به آنجا نمی‌روند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =