بالا رفتن ۱۴۰ طبقه برج میلاد به صورت جفت پا

ارشاد روحبخشیان که دیروز 17 تیرماه 140 طبقه برج میلاد را حدود 13 دقیقه کمتر از زمان پیش‌بینی شده به صورت جفت پا بالا رفت، اظهار کرد: خوشبختانه با کمک خداوند توانستم این رکورد را با حضور مسئولان کمیته رکورد کشور و نمایندگان IRC به ثبت برسانم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، ارشاد روحبخشیان که دیروز 17 تیرماه 140 طبقه برج میلاد را حدود 13 دقیقه کمتر از زمان پیش‌بینی شده به صورت جفت پا بالا رفت، اظهار کرد: خوشبختانه با کمک خداوند توانستم این رکورد را با حضور مسئولان کمیته رکورد کشور و نمایندگان IRC به ثبت برسانم.

وی با اشاره به دردی که از ناحیه پهلو از طبقه 20 به بعد دچار آن شده بود، افزود: تا طبقه 120 این درد شدید را تحمل کردم و به کار خود ادامه دادم.

روحبخشیان به انجام مذاکره با مدیران برج العربی امارات پس از ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در برنامه بعدی قصد دارم هزار و 700 پله این برج را به صورت لی‌لی و یا جفت پا بالا بروم.

وی با قدردانی از شهرداری منطقه ثامن به عنوان حامی مالی این حرکت ورزشی، گفت: در آینده قصد دارم با پرچم امام رضا(ع) پله‌های برج‌های بزرگ کشورهای خارجی را با حمایت و دعای خیر مردم ایران بالا بروم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  4