اظهارات ضد و نقیض درباره اختصاص شکر و روغن قنادی‌ها

در حالی که رییس اتحادیه قنادان و شیرینی‌پزان از عدم توزیع روغن و شکر در کشور خبر می دهد، مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت این موضوع را رد کرده و اظهار می‌کنند که توزیع شکر و روغن طبق روال عادی در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک حسن رادمرد، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این سوال ایسنا که اتحادیه قنادان و شیرینی پزان اعلام می کنند روغن و شکر در بین قنادان توزیع نشده است بیان کرد: توزیع روغن و شکر به صورت سراسری انجام شده و اگر تاکنون این کالاها به دست قنادان نرسیده سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت در استان‌ها باید پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: توزیع عمده انجام شده و روغن و شکر قنادی‌ها در استان‌ها موجود است.

در همین زمینه نصرتی، رییس اتحادیه سراسری قنادان و شیرینی پزان ادعا می‌کند که روغن و شکر قنادی‌ها در استان‌ها توزیع نمی شود.

وی درباره استان تهران نیز بیان کرده که از حواله هزار تنی روغن تنها 250 هزار تن روغن استان تهران توزیع و شکر نیز به قنادی‌ها داده نشده است.

در همین زمینه خبرنگار ایسنا به سراغ یدالله صادقی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران رفت که وی نیز با رد این موضوع بیان کرد:‌ واحدهای تولیدکننده باید به سایت بهین یاب مراجعه کرده و برای دریافت شکر اطلاعات خود را در این سایت ثبت کنند.

وی ادامه داد:‌ پس از بررسی اطلاعات تولیدکنندگان در این سایت شکر به آن‌ها اختصاص می یابد.

صادقی با تاکید بر این‌که در حال حاضر 12 هزار تن شکر بین واحدهای صنفی و صنعتی توزیع شده است خاطرنشان کرد: کلیه واحدهای تولیدی متقاضی شکر باید اطلاعات خود را در سایت بهین یاب ثبت کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در حالی که درباره میزان توزیع شکر در قنادی‌های استان تهران اطلاعاتی نداد، درباره وضعیت روغن نیز تاکید کرد: روغن سهمیه بندی نشده و سهمیه‌ای دراختیار ما برای اختصاص روغن به قنادی‌ها و شیرینی‌پزی‌ها قرار نگرفته است.

وی دراین باره تاکید کرد:‌ متقاضیان روغن باید به کارخانه‌ها مراجعه کرده و اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

صادقی تاکید کرد:‌ سهمیه با قیمت متفاوت از قیمت‌های اعلام شده از سوی سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان نیست و اتحادیه‌ها براساس سهمیه برای دریافت روغن با قیمت مصوب سازمان حمایت باید به کارخانه‌ها مراجعه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  16