فردا داغ ترین روز پایتخت در سال جاری

عبدالرضا امیدوار شهری با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی طی سه روز آینده در غالب مناطق کشورهوای گرم تابستانی حاکم است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از مهر به گفته وی، تنها در برخی مناطق سواحل خزر طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می شود و طی روز های پنج شنبه و جمعه در استان های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی دمای هوا کاهش می یابد.

امیدوار اظهار داشت: در همین مدت در برخی مناطق غرب و جنوب غرب کشور پدیده گرد و خاک موجب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: طی سه روز آینده وزش باد و گرد و خاک در برخی از مناطق شرق کشور به ویژه منطقه زابل به تناوب ادامه خواهد داشت وسبب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی می شود.

وی افزود: این شرایط با غلظت کمتر در برخی نقاط استان های کرمان، یزد، ایلام، خوزستان، قم، مرکزی، جنوب سمنان، شمال اصفهان و جنوب کرمانشاه نیز به تناوب رخ خواهد داد.

امیدوار یادآورشد: طی روز های پنج شنبه و جمعه دریای خزر، خلیج فارس و دریای عمان مواج پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا آسمان تهران صاف در پاره ای نقاط همراه با وزش باد است بیشینه و کمینه دما با یک درجه افزایش نسبت امروز به ترتیب برابر 41 و 26 درجه سانتیگراد خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  6  =