تصویب صورت‌های مالی بانک قرض‌الحسنه

جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در تاریخ 92.4.30 با حضور کلیه سهامداران تشکیل و تغییرات اساسنامه بانک براساس نظر بانک مرکزی مورد تصویب کلیه سهامداران قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار و صورت‌های مالی آن تصویب شد.
مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده بانک قرض الحسنه مهر ایران مربوط به سال مالی منتهی به 30 اسنفدماه سال 91 با حضور نمایندگان بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و تمامی سهامداران در تاریخ 30 تیرماه 1392 در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.
در این مجمع عملکرد بانک و صورت‌های مالی مربوط به سال مالی پایان اسفندماه 91 به تأیید کلیه سهامداران رسید.
براساس این گزارش، سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی این بانک در گزارش خود وضعیت مالی بانک قرض الحسنه مهر ایران در 30 اسفندماه 1391 برای سال مالی یاد شده، از تمامی جنبه‌های با اهمیت، طبق استانداردهای حسابداری را مطلوب‌ ارزیابی کرد.
غلامرضا مصطفی‌پور مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ابتدای این مجمع، عملکرد هیئت مدیره در سال مالی 91 را به طور مبسوط گزارش و موقعیت بانک را از لحاظ دارایی‌ها، درآمدها، منابع و مصارف و سایر جنبه‌ها با اهمیت در دستیابی به موفقیت‌ها و اهداف بانک را تشریح نمود.
در گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در مورد صورت‌های مالی این بانک، مجمع عمومی از عملکرد مدیرعامل و هیئت مدیره به علت برخورداری از صورتهای مالی شفاف و تدیید شده بدون بند حسابرسی تقدیر نمود.
جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در تاریخ 92.4.30 با حضور کلیه سهامداران تشکیل و تغییرات اساسنامه بانک براساس نظر بانک مرکزی مورد تصویب کلیه سهامداران قرار گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. danial می گوید

    onvan beshe banke gharzol hasane mehre iran,,,,
    chon banke gharzol hasane 3 tast,,,

  2. جوان بیکار می گوید

    سرنوشت آزمون استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران چه شد ؟
    آگهی استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال 91 منتشر و اوایل مهر ماه 1391 آزمون استخدامی بانک فوق در سراسر کشور برگزار شد. بعد از گذشت نزدیک 2 ماه از برگزاری آزمون در اواخر آبان ماه 91 نتایج اولیه آزمون استخدامی ( دو برابر ظرفیت ) برای انجام مصاحبه حضوری اعلام شد. بسیاری از داوطلبین که در آزمون شرکت و پذیرفته شده بودند دل به امید منتظر تماس تلفنی مسئولین بانک بودند.
    ولی متاسفانه روند استخدامی بانک بسیار ابهام برانگیز دنبال شد و بسیاری از کسانی که نامشان به عنوان پذیرفته شده مرحله اول مصاحبه استخدامی در سایت بانک درج شده بود تاکنون به مصاحبه حضوری دعوت نشده اند و با پیگیری هایی که در شعب سرپرستی استان ها به عمل آورده اند با جواب هایی مشابه جواب های زیر روبرو شده اند.
    1- نیروی مورد نیازمون استخدام شدند
    2- فعلاً سهمیه نداریم
    3- اطلاعی از زمان و مکان انجام مصاحبه نداریم
    گروهی دیگر نیز که خوش شانس بوده و به مصاحبه حضوری دعوت شده اند متاسفانه بعد از گذشت چند ماه هنوز منتظر جواب مصاحبه هستند و هنوز تماسی از سوی بانک مبنی بر پذیرفته شدن یا عدم پذیرفته شدن خودشان دریافت نکرده اند.
    به گفته بسیاری از این افراد بعد از پیگیری هایی که از شعب سرپرستی بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان مربوطه خود داشته اند به آنان اعلام شده که نیروی مورد نیاز استخدام گردیده است. جالب اینجاست که تعداد این نیروهای استخدام شده اعلامی از سوی شعب سرپرستی بر خلاف آگهی استخدام منتشر شده بوده مثلاً در شهری که 8 نفر نیروی مورد نیاز در آگهی درج شده از بین افراد مصاحبه شده تنها 2 نفر استخدام و سرنوشت 6 نفر باقی مانده کاملاً نامشخص است.متاسفانه مسئولین بانک قرض الحسنه مهر نه در تهران و نه در شعب سرپرستی استان ها پاسخگوی سئوالات داوطلبین شرکت کننده در آزمون نبوده و ایمیل های ارسالی به سایت رسمی بانک نیز پاسخ داده نمی شود.

ارسال یک پاسخ

72  −    =  62