دکتر منظور گزینه جدید ریاست سازمان مدیریت

با نزدیک شدن به روزتحلیف و وعده رئیس جمهور منتخب برای معرفی وزرا و معاونینش در این روز به افکارعمومی و مجلس، گمانه زنی ها در مورد ترکیب دولت یازدهم به واقعیت نزدیک شده و هرروز تعدادی دیگر از اعضای کابینه مشخص می شوند.

به گزارش پایگاه جامع انتخابات ایران به نقل از یک منبع نزدیک به رییس جمهور منتخب، دکتر روحانی، درحالیکه خبرهای رسیده حاکی از  قطعی شدن  مسعود نیلی بعنوان  رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بود، باتوجه به مخالفتهای صورت گرفته با گزینه های مطرح برای وزارت اقتصاد ودارایی، احتمالرفتن ایشان به این وزارتخانه  قوت گرفته و تقریباحضور وی در سازمان مدیریت منتفی شده است.
 
بنابرهمین گزارش،  گزینه اصلی برای تصدی سکان برنامه ریزی و مدیریت دولت یازدهم دکتر داوود منظور است .دکتر منظور که برخلاف اکثر گزینه های مطرح برای تصدی پستهای کلیدی دولت از سن وسال کمتری برخوردار است و از نیروهای جوان دولت آینده به حساب می آید و دارای سوابق مدیریتی موفق در وزارت نیرو و اقتصاد میباشد. وی پیش از این معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی در وزارت نیرو و معاون اقتصادی وزیر اقتصاد و دارایی  و معاون  برنامه‌ریزی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور را در دولتهای نهم و دهم برعهده داشته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  2