رکورد بانک صادرات ایران در تعداد تراکنش های سامانه سپهر

تعداد کل تراکنش‌های سامانه سپهر بانک صادرات ایران در طی خرداد ماه سال جاری از 470 میلیون تراکنش گذشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، مشتریان این بانک در خردادماه سال جاری به طورمیانگین روزانه حدود 15 میلیون تراکنش‌های از طریق سیستم سپهر و در مجموع  470 میلیون تراکنش موفق مالی انجام دادند. این میزان رشد تراکنش ها نمایانگر استقبال مشتریان از خدمات این بانک می‌باشد.

براساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای همسویی با بانکداری نوین، جلب رضایت و تامین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین صرفه‌جویی دروقت و هزینه‌ هموطنان از سال 79 نسبت به نصب و راه اندازی سیستم پردازش هوشمند رایانه‌ای (سپهر) درشعب خود اقدام نموده است. با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت وامنیت بالای سیستم سپهر استقبال مردم از این سیستم زیاد بوده به طوری که تا پایان خردادماه سال 92 بیش از 49 میلیون حساب الکترونیکی توسط هموطنان درشعب این بانک افتتاح شده است.

گفتنی است سیستم سپهر این بانک، درسال گذشته به طور میانگین بیش از 14 میلیون تراکنش در روز انجام داد و همچنین 3960 دستگاه خودپرداز این بانک نیز در روز 2میلیون و 200هزار تراکنش مشتریان این بانک و دارندگان کارت بانکهای عضو شتاب را انجام می‌دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

94  −    =  92