عرضه‌ کولر‌ها‌ی بی‌کیفیت با نام مشابه برندهای جهانی

رییس اتحادیه لوازم خانگی در پی افزایش عرضه‌ کولرهای گازی تقلبی در بازار گفت: سودجویان به دنبال کسب منفعت روی به عرضه‌ی کولرهای گازی بی‌کیفیت که نام‌های مشابه و نزدیک به برند‌های جهانی با کیفیت عالی دارند آورده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محمد طحانپور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حجم اعظم کولرهای گازی بی‌کیفیت از بانه و بازارچه‌های مرزی به کشور وارد می‌شود.

وی ادامه داد: متقاضی در لحظه خرید از سوی فروشنده نیز کارت گارانتی دریافت می‌کند که این کارت‌های گارانتی کاملا غیرقانونی و غیراستاندارد هستند.

رییس اتحادیه لوازم خانگی افزود: سودجویان از نام برند‌های معتبر و پرفروش استفاده کرده‌اند و تولیدات کشور چین را با افزودن پسوند یا پیشوندی به نام برند اصلی به فروش می‌رسانند.

او درباره‌ کیفیت کولر‌های این چنینی گفت: کیفیت این کولر‌ها بسیار پایین بوده و برعکس کولرهای اصلی بسیار پرمصرف هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا مردم با وجود گارانتی غیراستاندارد به خرید این محصولات روی آورده‌اند بیان کرد: مردم آنچنان آگاهی از کیفیت این محصولات نداشته و تنها به قسمتی از نام کولر گازی توجه می‌کنند و به دلیل افزایش هزینه‌های جاری زندگی به دنبال خرید محصولات ارزان‌تر هستند اما توجه ندارند که همین ارزانی بعدا هزینه‌های دیگری برایشان به دنبال دارد.

رییس اتحادیه لوازم خانگی تاکید کرد: کولر‌های گازی معروف و پرفروش دنیا توسط شرکت‌های بازرگانی معتبر وارد می‌شوند که این شرکت‌ها نیز گارانتی معتبر صادر می‌کنند و از طریق نام شرکت وارد‌کننده و بارکد شبنم اصلی و قانونی می‌توان پیگیر صحت و کیفیت دستگاه خریداری‌شده باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  7