درخواست گزارش شورای رقابت از مخابرات در مورد افزایش ۹۰۰ تومانی تعرفه تلفن ثابت

رئیس شورای رقابت گفت: درخواست ارائه گزارشی رسمی را در راستای افزایش تعرفه 900 تومانی به مخابرات داده‌ایم و کارگروه شورای رقابت نیز از طریق مجاری رسمی پیگیر موضوع است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،جمشید پژویان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه افزایش 900 تومانی هزینه‌های تلفن ثابت از طرف مخابرات را در شورا مطرح کردم، اظهار کرد: پیش از مطرح کردن این موضوع از مخابرات خواستم که گزارشی را در این باره ارائه دهد زیرا تا حال حاضر مستندی جز اخبار رسانه‌ها در دست نداریم و نمی‌توانیم براساس این اخبار دست به اقدامی رسمی بزنیم.

وی ادامه داد: درخواست گزارشی رسمی از مخابرات اولین گامی است که توسط شورا برداشته شده است و در ضمن به کارگروه هم گفته‌ام که از طریق مجاری رسمی پیگیر موضوع باشد.

رئیس شورای رقابت گفت: اگر با گزارشات ارائه شده از سوی مخابرات و پیگیری‌های کارگروه به صحت این موضوع برسیم، اقدام لازم را انجام خواهیم داد.

او در پاسخ به این سوال که اگر مخابرات پیش از ارائه گزارش به شورا و قانع کردن اعضای آن تعرفه 900 تومانی ناشی از هم‌کدسازی را برای استان‌های هم‌کد شده اعمال کند، چه برخوردی با آن خواهید داشت؟، گفت: قطعا هرگونه اقدامی از سوی مخابرات، بدون جلب رضایت شورای رقابت تخلف است و تا پیش از ارائه گزارش و بررسی آن توسط شورا، نمی‌تواند کاری انجام دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  ⁄    =  10