راه اندازی نظارت از راه دور پست بانک

مرکز کنترل و نظارت از راه دور پست بانک استان قزوین با حضور تنی چند از مسئولان پست بانک ایران و مسئولان استانی افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در این مراسم اسد گرامی رئیس اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این بانک ضمن تقدیر از عملکرد پست بانک استان قزوین به جهت کمترین تخلفات در شعب و دفاترخدمات بانکی گفت: رویکرد بازرسی این بانک تغییر کرده و تمام سعی و تلاش بر این است تا کلیه عملیات بانک در چهارچوب قوانین و مقررات انجام پذیرد.
وی افزود: عدم حضور فیزیکی کارکنان بازرسی در شعب و دفاتر، بررسی مغایرت شعب و دفاتر خدمات بانکی از راه دور و رفع آن، کاهش هزینه های بانک، رسیدگی آنی به حساب ها و پیشگیری از انجام تخلفات از مزایای این مرکز می باشد.
عباس پیرایی معاون اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات نیز ضمن تقدیر از عملکرد پست بانک استان اظهار داشت: نظارت بر دفاترخدمات بانکی از اصلی ترین دغدغه های مسئولان این بانک است و بهبود روند وصول مطالبات، کنترل اقلام زیرخط ترازنامه، کنترل و بازبینی اقلام واحدها از دیگر نکاتی است که بازرسی به آن اهتمام دارد.
عباس آبنوس مدیر شعب پست بانک استان قزوین در این مراسم ضمن ارائه گزارش عملکرد اظهار داشت: پست بانک این استان از ابتدای سال جاری توانسته است 28 درصد هدف سپرده ای خود را محقق سازد.
وی افزود: پست بانک استان قزوین در زمینه مدیریت نقدینگی، شاخص مصارف به منابع و وصول مطالبات در رتبه اول کشوری قرار دارد و بیش از یک هزار انواع دستگاه های خودپرداز (ATM)، پایانه شعب(PINPAD) و پایانه فروش(POS) در سطح شعب و دفاترخدمات بانکی آن خدمات نوین بانکی را ارائه می کند.
گفتنی است: مدیر و معاون اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در ادامه از شعب طالقانی، شهرصنعتی البرز، محمدیه، شعبه 24×7 طالقانی قزوین و واحدهای ستادی بازدید و ضمن استماع گزارش های مربوطه راهکارهای لازم را جهت بهبود وضعیت موجود ارائه کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

25  +    =  30