اختاپوس های بازیافتی! (عکس)

اقیانوس ها منزلگاه میلیون ها جاندار جالب توجه در شکل ها و اندازه های مختلف هستند. یکی از جذاب ترین و کاریزماتیک ترین موجودات پهنه های آبی جهان، اختاپوس ها هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از زیست نیوز اقیانوس ها منزلگاه میلیون ها جاندار جالب توجه در شکل ها و اندازه های مختلف هستند. یکی از جذاب ترین و کاریزماتیک ترین موجودات پهنه های آبی جهان، اختاپوس ها هستند. این جانوارن هشت پا دارای بدنی فوق العاده انعطاف پذیر بوده و توانایی تغییر رنگ و بافت پوست خود برای استتار در محیط های مختلف را دارند.

اخیرا "ناتسوکو کوگوره"، هنرمند ژاپنی، برای ادای احترام به این سرپایان جالب توجه و همچنین انجام فعالیتی دوستدار محیط زیست، اقدام به ساخت 600 مجسمه اختاپوس از روزنامه های بازیافتی کرده است. هر یک از این اختاپوس های شگفت انگیز حامل بیان، رنگ و ترکیب بدن منحصر به فرد هستند.

این مجسمه های بازیافتی دارای رنگ هایی روشن و زیبا بوده و از طراحی های مختلفی سود می برند. برخی از آنها حتی مواد غذایی مانند دونات، هندوانه و خیار شور را تداعی می کنند. ناتسوکو هدف از ساخت اختاپوس های بازیافتی را توجه هر چه بیشتر مردم به تنوع زیستی جهان و ارزش هر یک از موجودات زنده عنوان کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  6  =  1