دبیری مرتضی بانک در شورای مناطق آزاد قطعی است

در حالی که مرتضی بانک هنوز صدور حکم دبیری شورای هماهنگی مناطق آزاد را تائید نکرده است، رئیس ستاد مردمی رئیس جمهور نیز از انتخاب مرتضی بانک به عنوان دبیر شورای مناطق آزاد خبر داد و گفت: هنوز حکم آقای بانک برای این سمت صادر نشده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمد ارشدی در گفت‌وگو با  تسنیم در مورد انتصاب مرتضی بانک به سمت دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و اینکه پیشتر قرار بود وی به این سمت منصوب شود، اظهار داشت: بنده تابع تصمیمات آقای روحانی هستم و هر تصمیمی اتخاذ شود بنده تابع آن هستم. الیته بنده از اینکه آقای بانک به عنوان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد انتخاب شده خوشحال هستم.

رئیس کل ستاد مردمی رئیس جمهور با بیان اینکه هنوز حکم آقای بانک برای این سمت صادر نشده، گفت: شأن آقای بانک بالاتر از این حرف‌ها است و حتی وقتی در این مورد با بنده صحبت شد از این انتخاب خوشحال شدم و امیدوارم عقب نشینی که این سالها مناطق آزاد داشت با ورود و انتخاب آقای بانک جبران و در وضعیت خوبی قرار بگیرد.

در عین حال خبرنگار تسنیم با مرتضی بانک برای تائید این حکم تماس گرفت که وی بدون اظهارنظر درباره این انتصاب، صدور حکم دبیری شورای هماهنگی مناطق آزاد را تا این لحظه تائید نکرد.

به گزارش تسنیم، پیش از این صحبت ‌هایی بر سر انتخاب محمد ارشدی رئیس کل ستاد مردمی رئیس جمهور در سمت دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  8