دونوازی حسین علیزاده و ارشد تهماسبی

،آخرین آخر هفته مرداد ماه فرا رسید و با کاهش تدریجی دمای هوا، فعالیت‌های فرهنگی و هنری در حال شدت گرفتن است. در همین ارتباط همچون هر پنجشنبه، پیش رویتان حاضر شده‌ایم تا ضمن تقدیم یک قطعه موسیقی از مفاخر موسیقی سنتی ایران زمین، مروری داشته باشیم بر آنچه در این آخر هفته و هفته پیش رو تا پیش از پنجشنبه آتی، فرصت تماشا و تجربه‌اش را خواهید داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از تابناک این هفته نیز حوزه فرهنگ مملو از اتفاقات مهم بود که زیرمیز زدن گروه موسوم به خانه سینمای 2 که احتمالاً فعالیت شان آنچنان استمرار نخواهد داشت و حداقل در صورت استمرار نمی‌توانند از عنوان «خانه سینما» که عنوانی ثبت شده در موسسه ثبت شرکت‌ها است، بهره ببرند، همراه شد. این گروه که دریافته‌اند شعار دولت یازدهم مبنی بر بازگشایی خانه سینمای اصلی پی گرفته می‌شود و در این راستا نیز دیداری با هیات رئیسه خانه سینما داشته اند، فریاد برآوردند و اطلاعیه صادر کردند و البته وزیر فرهنگ و ارشاد به آنها نیز وقت داد تا حرف شان را بشنود و سپس جمع بندی و تصمیم گیری نماید.

بازگشت شهرام ناظری به موطن

شهرام ناظری، از اساتید بر‌تر آواز ایران 14 و 15 شهریور در شهر کرمانشاه کنسرت برگزار خواهد کرد. این کنسرت در محل ورزشگاه امام (ره) کرمانشاه برگزار خواهد بود که احتمالاً با انفجار جمعیت همراه خواهد شد و از این حیث به برگزارکنندگان پیشنهاد می‌شود ضمن در نظر گرفتن امکانات مناسب برای حفظ کرامت خریداران بلیت این کنسرت، این اجرا را در چند روز برگزار کنند تا این اجرای استاد با هجوم جمعیت و فضای نامناسب که مطابق با سوابق برای برگزاری برخی کنسرت‌های خوانندگان در موطن شان رخ داده همراه نشود و مشتاقان فرصت بهره برداری از این اتفاق را داشته باشند.

آلبوم "یارمست" به خوانندگی سالار عقیلی اشاره کرد  با آهنگسازی مجید مولانیا تهیه و تولید شده از هفته آینده در دسترس علاقه مندان موسیقی ایرانی است. مسئولان پخش این آلبوم درباره محتوای این آلبوم سخن نگفته‌اند و این موضوع را موکول به زمان رونمایی از آلبوم کرده‌اند اما بعید به نظر می‌رسد این آلبوم از کیفیت پایینی برخوردار باشد و احتمالاً سالار عقیلی نغمه‌های تازه‌ای برای مردم سرزمینش دارد.

فیلم:

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  81