بیمه ایران پرچمدار صنعت بیمه در فرآیند تحقق حماسه اقتصادی است

مدیرعامل بیمه ایران بااشاره به نامگذاری سال 92 ازسوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی گفت:بیمه ایران پرچم دارصنعت بیمه درفرآیند تحقق حماسه اقتصادی است و نقش استراتژیک این شرکت در خلق این حماسه برکسی پوشیده نیست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ایسنا، جواد سهامیان مقدم در جریان برگزاری هشتیمن همایش سراسری ایثارگران بیمه ایران ضمن تبریک مجدد به استقرار دولت جدید با بیان اینکه حماسه اقتصادی بدون تولید مقدور نیست، افزود:از آنجا که اصلی‌ترین وظیفه بیمه‌گران تامین امنیت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است ما باید شرایط را طوری برای سرمایه‌گذاران فراهم کنیم تا آنان برای سرمایه‌گذاری در تولید ترغیب شده و کارآفرینی کنند.

 

 

وی افزود: اگرچرخه تولید درکشور کامل شود و بچرخد مهم ترین دغدغه مسوولان و مردم یعنی بیکاری برطرف شود و صادرات شکل خواهد گرفت.

 

 

رییس هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های اقتصادی در جوامع امروزی تراز مثبت ارزی است، تصریح کرد: ما درصورتی می‌توانیم تراز ارزی خود را مثبت کنیم که صادرات مستمر و مازاد بر واردات داشته باشیم و این تنها با افزایش تولیدات داخلی میسر می‌شود.

 

 

وی در ادامه با تاکید بر توانگری شرکت متبوعش درخلق حماسه اقتصادی به نقش بی بدیل بیمه ایران در دوران جنگ تحمیلی و مساله تحریم‌ها اشاره کرد و افزود: در دوران جنگ تحمیلی و هنگامی که رژیم بعثی ناجوانمردانه جنگ را به آب راهها کشاند این بیمه ایران بود که دراین خصوص قبول مسوولیت کرد و بیمه کشتی های را برعهده گرفت درمساله تحریم‌ها نیز با اتخاذ بهترین تصمیمات عملا تحریم‌ها را مدیریت کردیم و این تنها نمونه‌هایی از توانایی‌هایی این شرکت بیمه ‌ی در کشور است.

 

 

مدیرعامل بیمه ایران درخصوص اهداف برگزاری این همایش نیز گفت: هدف اصلی ما در واقع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارتقای سطح انگیزه کارکنان درجهت افزایش بهره وری در راستای تحقق عملی به فرامین مقام معظم رهبری درخصوص نام گذاری است که ایشان درافتتاح هر سال به عنوان یک راهبرد مطرح کرده و در شرکت سهامی بیمه ایران سرلوحه برنامه ها قرار می گیرد می باشد.

 

 

سهامیان مقدم اضافه کرد:در همین راستا و درتازه ترین تجمع خود که مقارن با روزهای نخست استقراردولت تدبیر وامید که سردار حماسه اقتصادی آن وزیر و امور اقتصادی و دارایی می باشد درجهت تبیین وتحقق راهبرد های اقتصادی گردهم آمدیم تا نسبت به تحقق بیش از بیش استراتژهای ترسیم شده وظیفه و رسالت خود را درجهت حماسه اقتصادی به انجام برسانیم.

 

 

هشتمین همایش سراسری ایثارگران بیمه ایران چهارشنبه گذشته درساری مرکز استان مازندران آغاز به کار کرد وشب گذشته به پایان رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  21