کلید هوشمند شرکت خدمات انفورماتیک اول شد

در اولین دوره استارتاپ ویکند موبایل تهران

ایده «کلید هوشمند» با حضور دو تن از متخصصان شرکت خدمات انفورماتیک در اولین دوره استارتاپ ویکند موبایل تهران مقام نخست رادر میان 68 ایده مطرح شده از آن خود کرد.این ایده در واقع ارسال کد یک‌ بار مصرف به صورت رشته ای از گوشی صاحب خانه به گوشی مهمان و تبدیل آن بهQR (بارکد دو بعدی)است

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک ایده "کلید هوشمند" در واقع ارسال کد یک‌ بار مصرف به صورت رشته ای از گوشی صاحب خانه به گوشی مهمان و تبدیل آن بهQR  (بارکد دو بعدی)است. QR از طریق نمایش در برابر دوربین آیفون تصویری یا دوربین چشمی درب، به سخت‌افزار هوشمند ارسال و پردازش و با تشخیص معتبر بودن بارکد در باز می شود. در صورت هوشمند نبودن گوشی نیز این امکان با ارسال پیامک حاوی کد برای وارد کردن در صفحه کلید میسر می گردد.نکته مهم در این ایده مدت زمان اعتبار QR  و کد ارسالی از طریق پیامک است که بسیار کوتاه مدت و یکبار مصرف می باشد.

تیم smart key با ارایه مدل تجاری موفق و تکمیل دموی سخت‌افزار و نرم‌افزار و ارایه زنده در برابر هیأت داوران موفق شد کلید طلایی ورود به دوره «نکست» را در جیب خود قرار دهد. دوره نکست مرحله پیشرفته‌تری است که تیم‌ها برای اجرای بهتر استارتاپ خود مورد حمایت قرار می‌ دهد.مراسم استارتاپ ویکند موبایلتهران ، ششمین استارتاپ ویکندی بود که در کانون اسلامی انصار در تهران برگزار می‌شد.

استارتاپ ویکند تهران که به همت کانون کارآفرینان ایران برگزار شد برنامه‌ای کارگاهی بود که از چهارشنبه شب 23 مرداد ماه با ارائه 68 طرح-ایده آغاز و 25 مرداد ماه پایان یافت. هر یک از حاضران ایده خود را  در 60 ثانیه ارائه نمودند که در نهایت 10 طرح برگزیده شدند. این گروه‌ها تا 54 ساعت فرصت داشتند طرح استارتاپ خود را به اجرا در بیاورند.طرح‌های اجرا شده جمعه شب روی صحنه به نمایش گذاشته شد که طرح "کلید هوشمند" اول و طرح های«وست ‌بوک» و «بوک فایندر» دوم و سوم شدند.

 در این گردهمایی شش تن دیگر از متخصصان شرکت خدمات انفورماتیک نیز با ارائه ایده "کجایی پدربزرگ" که یک سیستم AVL را عرضه می کرد؛ حضور داشتند.

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در 3 روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می‌گردد. در این برنامه که براى تشویق کارآفرینى است، شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی 54 ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.این برنامه جهانی تا به حال بیش از یک هزار بار در بیش از 480 شهر دنیا برگزار گردیده و شبکه پهناوری از مشتاقان کارآفرینی را پدید آورده است. این رویداد برای اولین بار در کشور شهریور 1391 در پایتخت برگزار گردید و از 13 تا 15 شهریور سالجاری نیز شاهد برگزاری این رویداد در شهر اصفهان خواهیم بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

55  ⁄  55  =