نمایشگاه مبلمان کودک و نوجوان آغاز به کار کرد

چهارمین نمایشگاه مبلمان کودک و نوجوان Kitex 2013 با تخفیف 5 تا 20 درصدی افتتاح شد و تا روز 20 شهریور ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از فارس علی انصاری در مراسم آغاز چهارمین نمایشگاه مبلمان کودک و نوجوان با اشاره به تخصصی شدن فعالیت ها و تنوع مشتریان اظهار داشت: همانطور که پزشک کودک و کتاب های ویژه کودکان داریم باید مبلمان ویژه کودک و نوجوان هم ارائه شود.

وی با اشاره به توسعه صنایع کوچک و زودبازده در کشورهایی نظیر ترکیه،‌ مالزی و کره جنوبی افزود: صنعت مبلمان سهم 10 درصدی در اشتغال و گردش مالی 15 هزار میلیارد تومانی دارد لذا انتظار می رود تا دولت در حوزه گمرک، تغییر تعرفه ها و یکسان سازی نرخ ارز برای فعالان صنعت مبلمان تسهیلاتی در نظر بگیرد.

رئیس شورای ملی مبلمان گفت: شاخص اصلی و اساسی در توسعه حمایت از تولید داخل، حمایت از صادرات غیر نفتی و رویکرد اتکا به اقتصاد مقاومتی بدون اتکا به نفت است که اگر این سه محور جدی گرفته شود می توان راه های برون رفت از وضعیت موجود و تحریم را یافت.

همچنین رامین سمیع زاده، دبیر انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون ایران با اشاره به کالاهای ارایه شده در نمایشگاه افزود:دراین نمایشگاه علاوه بر ارائه انواع محصولات مرتبط شامل لوازم و مبلمان اتاق کودک ، سیسمونی کودک، پوشاک، اسباب بازی، لوازم التحریر و موارد مشابه ، سمینارها و کارگاههای آموزشی به شکل رایگان نیز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از محصولات ارائه شده در این نمایشگاه علاوه بر تنوع و کیفیت بالا با تخفیفات 5 الی 20 درصدی ارائه می شود، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، پرورش و تقویت خلاقیت و نوآوری ، بستر سازی برای دستیابی به چارچوب ها و استانداردهای کیفی، ایمنی و مسائل زیست محیطی برای لوازم، مبلمان، اسباب بازی‌ها و بطور کلی همه آن چیزهایی که این گروه با آن در ارتباط هستند.

به گزارش فارس، چهارمین نمایشگاه مبلمان کودک و نوجوان 2013 Kitex تا روز جمعه 20 شهریور از ساعت 10 صبح تا 8 شب ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

91  −    =  83