افزایش آمار طلاق در شهرستان‌های فارس

معاون فرهنگی و امور جوانان فارس از افزایش شمار طلاق در شهرستان‌های این استان خبرداد و با ابراز تاسف از این موضوع، لزوم آسیب‌شناسی متناسب با هر منطقه را برای مقابله با این مشکل یادآور شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ایسنا، «محسن سالاری» در نشست ساماندهی ازدواج، افزود: توجه به نیازهای بومی و آسیب‌های خاص هر منطقه می‌تواند در کاهش این آمار تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

وی افزود: افزایش ازدواج و کاهش طلاق تغییرات خوبی در استان فارس ندارد و باید با رصد دقیق وضعیت جوانان در هر شهرستان بهترین تصمیم برای برطرف کردن ازدواج جوانان گرفته شود.

 

معاون فرهنگی و امور جوانان فارس با تاکید بر این‌که ماموریت اداره‌ی ورزش و جوانان شهرستان در حوزه‌ جوانان، قشری است، گفت: اهمیت این قشر در نگاه قانونگذاران به حدی است که متولی آن فقط یک اداره نیست و به کار فرابخشی نیاز دارد.

 

سالاری افزود: نیازهای متعدد جوانان در بحث مسکن، اشتغال، ازدواج ، مشارکت اجتماعی و… از عهده‌ی یک اداره برنمی‌آید و برای برطرف کردن نیازهای این قشر همه باید همکاری کنند.

 

وی با اشاره به محدودیت‌های موجود در بحث منابع و امکانات مورد نیاز جوانان یادآور شد: یک مدیر موفق کسی است که با توجه به شرایط موجود استفاده‌ی بهینه از سرمایه‌ها داشته باشد ضمن این‌که هم‌افزایی و هماهنگی دستگاه‌ها، انتظاری است که ما از مسوولان داریم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  2