عرضه لوازم‌‌التحریر ایرانی-اسلامی با ۵۰ درصد تخفیف در تهران

رئیس آموزش و پرورش منطقه 9 تهران، گفت: عرضه لوازم‌التحریر دانش‌آموزان با نماد ایرانی-اسلامی و با 50 درصد تخفیف انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از فارس، علی عزتی، رئیس آموزش و پرورش منطقه 9 تهران امروز در حاشیه مراسم رونمایی از طرح‌های ایرانی-اسلامی نوشت‌افزار و دفاتر دانش‌آموزان در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: این نمایشگاه نخستین برنامه در سطح آموزش و پرورش است و معتقد هستیم باید این موضوع در سایر مناطق تسری پیدا کند.

وی افزود: با توجه به اینکه عرصه برای 12 میلیون دانش‌آموز در آموزش و پرورش فراهم است، امیدواریم بتوانیم با این کار نمادهای ملی و مذهبی خودمان و الگوهای 8 سال دفاع مقدس را به دانش‌آموزان و خانواده‌ها معرفی کنیم.

عزتی به ویژگی‌های برپایی نمایشگاه‌های عرضه لوازم التحریر ایرانی-اسلامی در منطقه 9 شهر تهران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: قیمت این لوازم التحریرها نسبت به بازار با 50 درصد تخفیف ارائه می‌شود. همچنین کیفیت کار و دانش‌آموزی بودن این موضوع از ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

رئیس آموزش و پرورش منطقه 9 تهران در پاسخ به اینکه «این نمایشگاه در چند مرکز برگزار می‌شود؟» تصریح کرد: این نمایشگاه در 8 فروشگاه و نمایشگاه در سطح منطقه 9 آموزش و پرورش تهران برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: نمایشگاه مرکزی لوازم التحریر ایرانی-اسلامی در خیابان هوشیار و جنب آموزش و پرورش منطقه 9 تهران برگزار و دیگر فروشگاه‌ها در وردآورد کرج، شهرک آزادی، مهرآباد جنوبی، تهرانسر و سطح مدارس با توجه به مطالبات آنها برگزار خواهد شد.

عزتی همچنین در پاسخ به پرسش دیگر مبنی بر اینکه «مدت زمان برگزاری این نمایشگاه چند روز خواهد بود؟» گفت: این نمایشگاه از امروز سوم شهریور آغاز و تا 25 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نگاه فرهنگی به برپایی نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی-اسلامی دانش‌آموزان شده است، گفت: در این نمایشگاه تمام لوازم التحریرهای ارائه شده به قیمت تولید و بدون واسطه به فروش می‌رسد.

به گفته عزتی، 500 هزار جلد انواع دفتر و لوازم التحریر برای 40 هزار دانش‌آموز محصل در منطقه 9 آموزش و پرورش تهران تولید شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  33  =  42