نخستین حضور سیف در جلسه هیات دولت یازدهم

ولی‌الله سیف رئیس کل جدید بانک مرکزی پس از صدور حکم رئیس جمهور، امروز چهارشنبه به طور رسمی در جلسه هیات دولت حاضر یافت و درباره دستور کار جلسه که اصلاحیه بودجه سال 92 کل کشور بود، بحث کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از مهر، ولی‌الله سیف رئیس کل جدید بانک مرکزی پس از صدور حکم رئیس جمهور امروز چهارشنبه در جلسه هیات دولت حاضر شد.

ولی‌الله سیف رئیس کل جدید بانک مرکزی پس از صدور حکم رئیس جمهور، امروز چهارشنبه به طور رسمی در جلسه هیات دولت حاضر یافت و درباره دستور کار جلسه که اصلاحیه بودجه سال 92 کل کشور بود، بحث کرد. این اولین حضور سیف در جلسه هیات دولت یازدهم به عنوان رئیس کل بانک مرکزی بود. تا پیش از این، محمود بهمنی رئیس کل سابق بانک مرکزی در جلسات هیات دولت تدبیر و امید شرکت می‌کرد.


جلسه امروز هیات دولت؛ ولی‌الله سیف در کنار محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت

 

مراسم تودیع محمود بهمنی و ولی الله سیف روز شنبه هفته آینده در ساختمان شیشه ای میردادماد و با حضور مقامات ارشد اجرایی کشور برگزار می شود.

به گزارش مهر، مجمع عمومی بانک مرکزی چهارشنبه هفته گذشته به ریاست دکتر حسن روحانی و عضویت وزرای اقتصاد، نفت و صنعت و معاون برنامه ریزی و تظارت راهبردی ریاست جمهوری تشکیل جلسه داد و رای بر ریاست ولی الله سیف بر بانک مرکزی داد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی هم شنبه هفته جاری پیشنهاد ریاست سیف بر بانک مرکزی براساس مصوبه مجمع عمومی بانک مرکزی را به دولت ارائه کرد و هیات دولت نیز در جلسه یکشنبه با این پیشنهاد موافقت کرد.

دکتر حسن روحانی رئیس ‌جمهوری در حکمی، ولی‌الله سیف را به عنوان رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.به گزارش خبرگزاری مهر، در حکم رئیس جمهور آمده است با عنایت به دانش، توانایی و تجربیات ارزشمند جنابعالی، بنا به پیشنهاد وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی و تأیید مجمع عمومی بانک مرکزی و به موجب این حکم به سمت «رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهوری اسلامی ایران نیز دیروز سه شنبه در حکمی، دکتر ولی‌الله سیف را به عنوان «رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

در این حکم آمده است: "با عنایت به دانش، توانایی و تجربیات ارزشمند جنابعالی، بنا به پیشنهاد وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی و تأیید مجمع عمومی بانک مرکزی و با استناد به مصوبه شماره 113120/ت49514ه هیأت محترم وزیران، به موجب این حکم به سمت «رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف و مسئولیت‌های قانونی با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در جهت خدمت به اسلام و ملت شریف ایران موفق باشید."

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  10  =  1