واکنش پرویز پرستویی به هجمه علیه شهردار تهران

هجمه های عجیب و غریب برخی جریان های سیاسی تمامیت خواه به شهردار تهران اعتراض یک هنرمند متعهد را بر انکیخت. پرویز پرستویی ، بازیگر محبوب سینما در واکنش به اظهارات برخی افراد مبنی بر اینکه قالیباف در زمان تصدی شهرداری در امور فرهنگی فعالیت چشمگیری نداشتدذ گفتگویی با« فارس» گفت: خوب است در گفتارمان کمی انصاف به خرج دهیم و وجدان داشته باشیم و بدانیم یک روز باید در محضر خداوند متعال پاسخگو باشیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شفاف وی با بیان اینکه فعالیت فرهنگی خاصی در زمان تصدی شهرداران قبل از قالیباف در خاطر ندارم، اظهار داشت: قالیباف یک مدیر فرهنگی قوی است و باید در رابطه با ایشان و هرشخصی صادقانه و با انصاف سخن بگوییم.

پرستویی خدمت شهردار تهران به هنرمندان را مصداق عینی یکی از فعالیت های فرهنگی و هنری وی عنوان کرد و افزود: اگر آقای قالیباف و کمک های شایان ایشان نبود هیچگاه جشن یازدهم  خانه سینما با آن شکوه و زیبایی برپا نمی شد و این جشن، با شکوه‌ترین و بهترین جشن هنرمندان در این چند سال اخیر بود و اگر کسی سخنی خلاف نظر بنده را دارد پاسخ دهد.

حاج کاظم فیلم آژانس شیشه ای خاطرنشان کرد: قالیباف را باید آن جانبازی توصیف کند که با خواست خدا به کمکش شتافت و با دستگیری از وی آن را از مرگ نجات داد که به نظرم ثواب این کار شهردار تهران برای کل دوران خدمت ایشان کافی است.

پرستویی ادامه داد: همین کافه سینماهای خودمان در رابطه با من هم انصاف را رعایت نکردند و تقدیر، تشکر و حمایت من از شهردار تهران را بدلیل کمک به این جانباز جنگ و خدمات فرهنگی ایشان را سیاسی و به گونه ای دیگر قلمداد کردند.

وی همچنین تبدیل زندان قصر به باغ موزه را از دیگر اقدامات خوب قالیباف در تصدی دوران شهرداری تهران دانست و گفت: تبدیل مکانی که قبلا زندان و محل تجمع مجرمین بوده به یک باغ موزه و یک فضای کاملا فرهنگی و تقریحی نشان از روحیه فرهنگی ایشان دارد.

پرستویی در پایان مجددا تاکید کرد: در گفتار و رفتارهایمان شجاعت، انصاف و صداقت داشته باشیم چرا که باید روزی در محضر خداوند متعال جوابگو باشیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  −    =  16