تدوین برنامه ۱۰۰روزه برای حل مشکلات تامین اجتماعی

مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی از تدوین یک برنامه 100 روزه به منظور حل مشکلات فعلی این سازمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از تسنیم، تقی نوربخش، مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی بعدازظهر امروز در مراسم تودیع صمدالله فیروزی سرپرست سازمان تامین اجتماعی و معارفه خود افزود: همچنین کارگروه های ویژه با هدف حل مشکلات این سازمان در زمینه بیمه، درمان و اقتصاد بزودی با استفاده از کارشناسان متخصص تشکیل می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: امیدوارم با تشکیل کارگروه های تخصصی هرچه سریعتر چالش ها در این سازمان شناسایی و برطرف شود.

نوربخش کارگران را از اعضای اصلی سازمان تامین اجتماعی خواند و ادامه داد: مهمترین رکن پرداخت کننده حق بیمه کارگران هستند، برای حفظ منابع و حقوق سازمان تامین اجتماعی هیچگونه مماشاتی نخواهم کرد و پاکدستی را در تمام شئونات این سازمان حاکم می کنم.

وی با تاکید بر سیاست زدایی از ساختار تامین اجتماعی، افزود: به عنوان کسی که 20 سال سابقه کار در سازمان تامین اجتماعی دارد به خوبی از مشکلات آگاه هستم و با تمام توان برای رفع موانع موجود و ارتقا وضعیت بیمه شدگان تلاش خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پایان این مراسم علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لوح یادبودی به صمدالله فیروزی سرپرست موقت سازمان تامین اجتماعی اعطا کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

81  −    =  75