احمدی‌نژاد گفت نمی‌خواهم فضا را ملتهب کنم

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور گفت: احمدی‌نژاد اعلام کرد به دانشجویان بگویید: یک دیدار از من طلبکار شدند و از تک‌تک آنها عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از تسنیم علیرضا کریمی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور پس از حضور نیافتن احمدی‌نژاد در نشست اتحادیه در جمع دانشجویان و اعضای اتحادیه دانشجویان مستقل گفت: ساعت 16:13 همراهان رئیس جمهور سابق با ما تماس گرفتند و گفتند آقای احمدی‌نژاد می‌گوید: چون فضای دانشگاه تربیت مدرس ملتهب شده است و قصد این را ندارم در فضای فعلی آرامش کشور به‌هم بریزد، از دوستان عذرخواهی کنید.

وی ادامه داد: همراهان رئیس جمهور سابق تأکید کردند احمدی‌نژاد اعلام کرد: به دانشجویان بگویید یک دیدار از من طلبکار شده‌اند و از تک‌تک آنها عذرخواهی می‌کنم.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ادامه داد: دقایقی قبل حتی در حال رایزنی با ثمره هاشمی مشاور ارشد رئیس جمهور سابق بودیم که تلاش‌های ما برای قانع کردن وی و احمدی‌نژاد به‌منظور حضور در دانشگاه نتیجه نداد و پاسخ منفی دادند.

وی همچنین با اشاره به برخی از مباحث پیش‌آمده در رابطه با حضور و یا عدم‌حضور احمدی‌نژاد در دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: دعوای اصلی رئیس دانشگاه با احمدی‌نژاد به 6 ماه قبل برمی‌گردد که رئیس جمهور سابق به‌دلیل پایین آمدن رتبه علمی دانشگاه و تبدیل آن به محیط سیاسی دستور عزل آقای رنجبر را داده بودند و امروز نیز این مشکلات و مباحث دامن نشست سالانه ما را گرفته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

31  −    =  22