گرانترین بازیکن تاریخ دنیا به رئال رفت

ستاره تیم فوتبال تاتنهام که مدت ها بود زمزمه رئالی شدنش به گوش می رسید سرانجام به این تیم پرطرفدار پیوست.

گرت بیل همه رکوردهای تاریخ فوتبال را جابجا کرد. بازیکن ولزی سرانجام بمب خبری رئال مادرید شد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ گرت بیل جوان ولزی با جدایی از تاتنهام و پیوستن به باشگاه رئال مادرید گرانقیمت ترین بازیکن دنیا شد. گرت بیل که باشگاه انگلیسی برایش رقم باور نکردنی 150 میلیون پوند را خواسته بود سرانجام با قراردادی 6 ساله و در ازای پرداخت 101 میلیون پوند از سوی مادریدی ها راهی لیگ اسپانیا شد تا در کنار کریس رونالدو بازی کند. در کنار بازیکنی که تا پیش از این رکورددار قیمت بازیکنان فوتبال دنیا بود. فلورنتینو پرز باری دیگر دست به جیب شد تا یک بازیکن گرانقیمت بخرد .

بازیکنی که ساعت 13:15 روز دوشنبه در سانتیاگو برنابئو به رسانه های اسپانیایی و هواداران رئال معرفی می شود. این خبر را اولین بار ویلاش بواش سرمربی تیم تاتنهام رسانه ای کرد و دقایقی بعد نام گرت بیل در لیست بازیکنان جدید رئال قرار گرفت و او هم در گفت و گویی با سایت باشگاه سابقش درباره این انتقال سرسام آور گفت:« ‌از همه آنهایی که برایم زحمت کشیدند ، از باشگاه ، دوستان ، مربیان ،‌بازیکنان و همه هواداران فوق العاده تاتنهام متشکرم که مرا به اینجا رساندند»

او سپس درباره جدایی اش گفت:«نمی دانم تصمیمم برای جدایی در این زمان درست بوده یا نه ولی احساس خوبی دارم و من در تاتنهام بهترین لحظات فوتبالی ام را تجربه کردم . تاتنهام باشگاه خوبی برایم بود باشگاه عزیزم اما حالا دوست دارم به رئال فکر کنم ، تیم رویاهایم.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

15  −    =  13